In navolging van China gaat nu ook Omega zijn eigen horloges namaken
Fijn dat er 37 variaties met verschillende wijzerplaten en of straps bestaan.
Die Ali-banden doen dit horloge echt geen goed. Zou me niets verbazen als zo’n mesh gewoon pakweg 720 euro doet bij Omega. Edit - nog niet gecheckt maar ik denk dat ik ongeveer 100 te laag zit nog. Het zijn die tweetalige Bienne/Bieler-elfjes die het hem doen he. Ik draag ondertussen mijn '20 Speedmaster (3760 nieuw, AD) hoor, het is niet het merk dat me tegen staat maar de hele horlogewereld die iedereen onder 3x modaal wil uitsluiten.
Yup en vind het echt net te fors
No date maakt hem erg mooi. Maar behoorlijk aan de prijs. Bijzonder dat je met een complicatie minder meer moet betalen
Dat zie je overal. Heinz ketchup met 50% minder suiker - is duurder.
Krimpflatie nu ook officieel in horlogeland toegetreden.
ok, vergeet wat ik gezegd heb
Ik vind vooral die band zo vreselijk lèllijk. Niks mis met mesh, maar laat hem alsjeblieft doorlopen tot en met de kast. Die gaten tussen lugs, bandaanzet en kast zijn groter dan het zwembad waar het horloge nooit gaat komen. Het horloge an sich is prachtig. Als ze er nou eens een vernieuwde, echte stalen band op zouden zetten, dan hebben ze naar mijn mening echt een mooi product in handen om de komende jaren op te verder te bouwen
Ik vind de mesh niet zo matchen met de SMP300. Doe mij maar liever de trambaan
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een seamaster met datum aanduiding. Zoals die ook werd gedragen door Pierce Brosnan. Maar los daarvan vindt ik deze horloge met €1500,- overpriced.
Begrijp me niet verkeerd, want mooi is die, maar wat is er hier nieuw aan? Omega lijkt een beetje de iphone weg te bewandelen. Afgelopen 5 jaar niets nieuws uitgebracht. En nog steeds blijven we massaal kopen