Nieuwe stalen Omega Seamaster ('Daniel Craig')

Release van de nieuwe Seamaster die geteased werd door Daniel Craig. Wat is jullie mening?

https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-diver-300m-co-axial-master-chronometer-42-mm-21030422001010

11 likes

Hmmmm more of the same imo.

Oudere modellen spreken mij meer aan,

326c9f03d95be590f382d515d54b1a14db06863d kopie

25 likes

Mooi! Maar wel aan de prijs.

5 likes

Iedereen zijn smaak ofc, ik vind hem wel strak: monochrome, no date … . Maar mijn voorkeur gaat toch ook uit naar de orginele met ceramic dial en rode accenten.

Op zich wel een tof ding maar de meerprijs t.o.v. de normale Seamaster 300m snap ik niet helemaal. Los daarvan vind ik het nu weleens tijd voor een ‘echte’ nieuwe Seamaster 300m.

2 likes

Zo op de afbeeldingen ben ik niet overtuigd wat betreft de band maar een definitief oordeel wil ik pas geven als ik het betreffende horloge in het echt heb gezien.

Toch wel unne mooie. Zonder datum vind ik wel passend bij een duiker. Die mesh vind ik prachtig, maar das weer niet echt duikert-isch. Dus jah, prachtig horloge :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze beide

Gaan nooit meer weg

1 like

Echt jammer dat deze niet een beetje kleiner gemaakt is. Ik zou best wel een seamaster willen maar 42mm is too much voor mij.

4 likes

Heb je hem al eens rond de pols gehad, draagt echt veel kleiner vind ik👍

Yak, die band, wat ziet dat er after fitted uit :scream_cat:

2 likes

Wat is het verschil met de 2531.80?

Mooi maar ik zie niks nieuws. Tijd voor een nieuwe 39/40 mm seamaster 300m met tabs toelopende band en de nieuwe speedmaster clasp erop.

2 likes

Weinig verschil

Uurwerk
Power reserve
Wijzerplaat

1 like

Ow oké

Jij bezit de 2220.80 ?

Ik moet zeggen dat de nieuwe Omega Seamaster Diver 300M qua wijzerplaat echt wat mooier is dan de vorige met de wat grovere wavedial. Het ontbreken van de datum is persoonlijk een stuk beter, waardoor het geheel beter in balans is. De monochrome look oogt lekker tijdloos. Over de band ben ik iets minder zeker: zeker niet lelijk, maar ik denk dat het wat meer “toolish” had gekund.

Als er iets was dat leek op de band van de nieuwe Speedmaster, dan had dat echt mijn voorkeur gehad. Maar verder: smaak is natuurlijk persoonlijk, en los daarvan is dit een horloge met een super uitstraling.

1 like

Flitsend filmpje op YouTube

2 likes

Gaaf zeg die nieuwe
Echt exact dezelfde golfjes als de oude modellen. Dat is top!

In quartz ook? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mesh maakt geen één horloge mooier.

1 like