Nieuwe stalen schoenen voor de SKX

Mijn SKX009 hangt momenteel nog aan de rammelende standaard jubilee, dus het wordt tijd dat hij voor de zomer een paar nieuwe stevige schoenen krijgt. Maar welke? Er is nogal wat keus in stalen banden voor de SKX, dus kom maar op met jullie voorstellen. Bij voorkeur met een mooie pica zodat we kunnen zien hoe 'ie staat :wink:

1 like

11 likes

Presidential bevalt prima

2 likes

Angus Jubilee van Strapcode, heb hem voor mn beide MM300’s en die band is echt super… Voor mijn SKX’en gebruik ik nu de Solid Oyster van Strapcode, ook goed maar Angus is mooier

Naar mijn mening de mooiste

1 like

Volgens mijn bescheiden mening is een rammelende jubilee een must op de 009.

Op een New Turtle dan weer een Endmill van Strapcode.

5 likes

SuperOyster met een 18mm sluiting vind ik een aanrader

3 likes

Stuur mij die jubilee dan maar op voordat ie bij het grof vuil gaat

3 likes

Vind de looks van de OEM Jubilee wel mooi, dus wie weet gaan we wel voor de Super Jubilee van Strapcode. Is dit echt een upgrade of echt teveel van hetzelfde (tov de standaard jubilee)? Wel met de Chamfer clasp, want die is wel gaaf!

Omdat de endmill op mijn turtle heel erg bevalt heb ik voor de 007 ook gekozen voor een endmill.

Deze is helaas nog onderweg dus ik kan voor de rest nog weinig voor je betekenen :slight_smile:

dat

wel erg bling

Meer bling als de OEM dan?

minimaal net zo bling :wink:

1 like

Een BOR van Yobokies, die zie je niet zo veel

6 likes

een paarse Opel Aguila zie je ook niet zo veel

13 likes

ook vet

1 like

Not my cup of tea, evenals een paarse Agila :wink:

Deze was redelijk betaalbaar:

Gevouwen lugs, dat dan weer wel, maar zeer mooi aansluitend.

Een BOR is mooi, maar geeft een seventies feel.

Een Oyster vind ik té dressy voor een duiker.

Heb mijn 009 op de solid jubilee van Rob zitten. Echt een enorme verbetering tov de standaard jubilee. Blijft natuurlijk een beetje blind maar dat hoort erbij. Ga waarschijnlijk nog een solid oyster bijbestellen voor de 007 voor als ik hem niet op rubber draag.