Nieuwe Staudt Chronograaf in British Racing Green

Jammer dat we hier geen foto’s mogen plaatsen van andere websites. Ook een deep link zodat hier een foto uit het artikel kan worden getoond lukt mij niet. Ligt misschien aan mij hoor :face_with_hand_over_mouth:

Maar mooie nieuwe Chrono dus op de markt met Vaderlandsche roots. Gewoon een nette klassieke Chrono. Zo in eerste instantie niets bijzonders. Maar de kleur is prachtig. British Racing Green doet mijn hart sneller kloppen. Mooie oude Jaguar in dezelfde kleur er bij en je bent helemaal het ventje.

12 likes

Normaal heb ik niks met groen, maar inderdaad:

Het simpele ontwerp overigens ook.

3 likes

In een woord, prachtig.
Een van de mooiste chronografen die ik gezien heb.

groetjes Lenno

1 like

Blijven leuke horloges, kan me nog goed herinneren hoe die zijn eerste ontwerpen toonde en om advies vroeg. Leuk dat het allemaal zo goed verlopen is. Het is hem gegund.

2 likes

Inderdaad een mooie toevoeging aan de Staudt collectie… although ik de rotor erg saai vindt! Klein smetje wat mij betreft.

1 like

Kan ik me ook nog herinneren en ook mee eens :+1:

Ja prachtig! :ok_hand:

1 like

Serieus mooi horloge
Kijk al tijden naar de Staudt chrono
Deze uitvoering heeft minder overlap met mijn Arctic White Handwound
Toch maar eens serieus naar kijken
Volg Yvo vanaf het prille begin
Fantastisch hoe hij rustig door bouwt aan zijn merk & collectie
Jammer dat de (blauwe) MOP wijzerplaat alleen in de Petit beschikbaar is
Net zoals het jammer is dat de guilloche wijzerplaat alleen in de rose gouden kast beschikbaar is
Still “Proud to Wear Staudt” :wink:

1 like

Mooie zeg! :heart_eyes:

En dat ook nog van een stadsgenoot :ok_hand:t4:

1 like

De éénvoud van het ontwerp doet het Twenthe op de wijzerplaat wel eer aan. Doe maar gewoon…

1 like

Bijna.

Ik had de groene een paar weken geleden om tijdens een kleine meet met sushi :sushi:. Yvo had een flinke koffer bij zich. Binnenkort komt deze ook nog in andere uitvoeringen, maar dat is aan hemzelf om te delen!

3 likes