Nieuwe Staudt Twenthe 'Ton sur ton' Lady Collection

Shalom. Ik zag deze net passeren op Instagram en ik dacht; ik deel het hier even. Yvo heeft een lady collection uitgebracht en ik vind ze gaaf.

>The Ton sur ton is a mechanical timepiece that displays the time in hours, minutes and seconds. Its watch case measures 37mm in diameter and is made from high-quality stainless steel. It is water-resistant up to three bar and a domed sapphire crystal with a double anti-reflective coating provides a crystal-clear view of the dial. The leaf-shaped hour and minute hands are made from polished steel and the seconds hand is rose gold plated. The mechanical automatic movement has a power reserve of 42 hours and is visible through the case back. The handmade suede leather watch strap with a stainless steel polished buckle ensures the watch fits around your wrist.

Web-TST-cut-out-merlot

Side-view

Naamloos-3

Elke kleur is gelimiteerd tot 100 stuks, met een prijsje van 1.689,00 piekeroni’s.

Vibrant, funky, colourful and yet classical. The new Ton sur ton-collection is our first collection especially for ladies and it comes in six colours, each limited to 100 pieces. So it is not likely you will find someone with the same watch. The size of 37mm makes it an elegant watch, really comfortable and easy to wear. What is your favourite colour?

Ik ben een klein beetje boos omdat een 37mm horloge alleen voor vrouwen gepresenteerd wordt, maar ik overleef het wel.

Lady da Vinci heeft mijn Tank ingepikt, dus die krijgt he-le-maal niks meer van mij, maar anders had ik het wel geweten!

Meer informatie is hier te vinden:

Heya :beers:

17 likes

Oke dankjewel voor het delen. Hij Zij is best leuk.

Lets talk watches! Cheers!

10 likes

Oh nice, die zou ik in een herenmaat ook serieus gaaf vinden. :ok_hand:

4 likes
  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

Lady? Wat een gelul.

Ah.

Dat dus.

Maarreh… Waarom krijgen vrouwen de leuke kleurstellingen? Mannen moeten het met wit, blauw, zilver en zwart doen? Wat een flauwekul. Ik vind dat echt zo erg. Ik zou 'm kopen, ware het niet dat…

Wanneer leren ze nou eens op te houden met die kolder? Limited.

Als het gewoon een unlimited model was geweest had ik een paar kleurstellingen op de lijst kunnen zetten, maar dit vind ik droevig. Staudt is een klein merk. Alles wat de goede man doet is gelimiteerd. Met LE marketing zak je in mijn achting. Bah. Dit geldt overigens voor echt letterlijk elk merk wat in Limiteds grossiert. En ja, Seiko is in dat opzicht ook heel erg ergerlijk.

Boefje. I see what you did there.

5 likes

20 likes

Ja, sorry. Waarschijnlijk is hij meer dan prima op mijn pols.

1 like

Mooi horloge inderdaad :ok_hand:
Wel net te groot voor de vrouw en te klein voor de baas dus niets voor mij. :sweat_smile:

1 like

Ik ga jou zo boos maken nu.

5 likes

Horloges uit de Achterhoek ?
Not my cup of thee…

3 likes

Ik vind de non limited zilver begerenswaardig. Zwarte alpinisten bestaan in mijn hoofd helemaal niet. Dus word ik ook niet boos.

Al heb ik net wel een limited gekocht via het forum. De emaille Seiko met het halve maantje.

2 likes

De blauwe spb069?

2 likes

Blauwe.

1 like

Nee die heb ik nu

2 likes

Ik houd van kleur en ik probeer ook vaak een passend bandje te vinden bij de kleur van de wijzerplaat. Daarbij een mooie vintage stijl; ik vind het wel geslaagd. :+1:

Maat is voor mijn ook pols prima, maar 1700 pietermannen is wat buiten mijn comfortzone, dus ik ga hem (haar) niet gelijk bestellen. :innocent:

2 likes

Een lady watch :grinning:
Echt iets voor mijn iele polsjes.

Gaaf ding en mooie maatvoering.

1 like

Heel fraai, ook iets voor forumleden met een smalle pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel fraai, ook iets voor forumleden met een smalle pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

Yup. :slight_smile: Beetje een forumdelletje, maar ik ga morgen maar eens bij de brievenbus kamperen. :slight_smile:

Die ook niet. Niet omdat ik iets tegen blauw heb, maar eerder omdat Hodinkee limiteds me tegen het zere been schoppen.

En ik morgen ook. :slight_smile:

2 likes

Delletjes zijn bij tijd en wijle niet te versmaeden. :wink: Deze wil ik tzt ook nog eens hebben naast mijn Sarx029 Urushi. Alvast van harte. :+1:

1 like