Mooi horloge inderdaad
Wel net te groot voor de vrouw en te klein voor de baas dus niets voor mij.
Horloges uit de Achterhoek ?
Not my cup of thee…
Ik vind de non limited zilver begerenswaardig. Zwarte alpinisten bestaan in mijn hoofd helemaal niet. Dus word ik ook niet boos.
Al heb ik net wel een limited gekocht via het forum. De emaille Seiko met het halve maantje.
De blauwe spb069?
Blauwe.
Nee die heb ik nu
Ik houd van kleur en ik probeer ook vaak een passend bandje te vinden bij de kleur van de wijzerplaat. Daarbij een mooie vintage stijl; ik vind het wel geslaagd.
Maat is voor mijn ook pols prima, maar 1700 pietermannen is wat buiten mijn comfortzone, dus ik ga hem (haar) niet gelijk bestellen.
Een lady watch
Echt iets voor mijn iele polsjes.
Gaaf ding en mooie maatvoering.
Heel fraai, ook iets voor forumleden met een smalle pols
Heel fraai, ook iets voor forumleden met een smalle pols
Yup. Beetje een forumdelletje, maar ik ga morgen maar eens bij de brievenbus kamperen.
Die ook niet. Niet omdat ik iets tegen blauw heb, maar eerder omdat Hodinkee limiteds me tegen het zere been schoppen.
En ik morgen ook.
Delletjes zijn bij tijd en wijle niet te versmaeden. Deze wil ik tzt ook nog eens hebben naast mijn Sarx029 Urushi. Alvast van harte.
Alvast gefeliciteerd met De Mooiste Presage Evvāh !
Gave modellen. Wellicht om meer kleur in de collectie te brengen zou ik die rode weleens willen zien.
Fraaie model, frisse kleuren en een mooie maat M/V maar tegelijkertijd zie ik niets wat de prijs rechtvaardigd. Limited is voor mij geen (ver)koopargument.
Even dit topic opgeduikeld omdat ik zo’n Staudt ton-sur-ton wel leuk vind voor m’n meisje… En bij tijd en wijle voor mijzelf.
Echter,
Behalve een mooi design en leuke kleurstelling… Of zie ik iets over t hoofd?
Ja.
Minder mauwen, meer kopen. Straks denkt ze dat je niet meer van haar houdt.
We zien het NA topic vanzelf tegemoet!
Leuk horloge!