Nieuwe Steinhart 39 GMT in aantocht

Ach ja, stom van me…!

1 like

Kan je zo een ceramische lunette appart kopen? Net de oude versie binnen :smile:

Die Steinhart horloges worden langzaam aan ook steeds duurder
Kruipen richting de 1k

Yes. Dan ga je toch naar Christopher Ward ?

Leg je aub even uit wat je bedoel ?

Als ze 1000 voor een steinhart gaan vragen… zou ik een christopher ward gaan kopen

2 likes

Ah oké

Zit wat in

Ik heb nog de variant met Alu bezel. Is de wijzerplaat nu wel zwart ipv antraciet? Dat zou nl wel veel mooier zijn…

Wat is daar het voordeel van? Betere service? Iets anders?
Ik ben heel benieuwd…

Je kan natuurlijk niet eindeloos kwaliteit blijven leveren voor inkoopprijs.

1 like

Ik vind het een schaamteloze kopie.

4 likes

erg mooi !

Meer eigen smoel…

En hoor wel goede verhalen over de bouwkwaliteit… al heb ik er zelf (nog) geen.

Overweeg wel een gmt.

1 like

Of een Davosa? Heb een GMT incomming van ze en zat net even op hun instagram pagina. Ze maken echt super mooie en betaalbare horloges. :+1:t3:

Squale 1545 vind ik ook interessant… en de nieuwe Yema Gmt. Maar ik wil een beetje wegblijven van de echte sub/gmt hommages.

Jouw davosa is quartz toch?

1 like

Yes! Bewust gekozen voor een Quartz. Ze hebben ook GMT’s met automatische uurwerken.

Voor een vakantieneater gmt vind ik een quartz gmt ook wel prettig. Is de gmt hand vrij instelbaar?

1 like

Yes

1 like

Goeie keuze denk ik.

Leuke aan chr. ward. vind ik dat het iets meer een eigen smoel heeft.

Davosa, Steinhart en Squale zitten wel echt in hommage gebied. Prijs/kwaliteit is t wel allemaal prima.

1 like

Ja qua kwaliteit zit het idd prima. Veel beter dan bv Parnis en Alpha. Ach niet iedereen kan of wil een Rolex kopen. Dit zijn prima alternatieven. Uiteindelijk blijft het een stuk edelmetaal waar je de tijd op kan aflezen.

2 likes