Nieuwe Steinhart: Le Mans GT!

Hier heb ik een tijdje op zitten wachten. Afgelopen jaar tijdens mijn bezoek aan Steinhart heeft hij al een prototype laten zien. Echt een waanzinnig horloge, waarbij de kast en de wijzerplaat sterk aan een raceband en velg doen denken. De wijzers geven net als de in de rand gegraveerde letters fraai blauw licht. Steinhart is goed bezig de laatste tijd met fraaie horloges die een eigen gezicht hebben!

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us

Staat inmiddels alweer op mijn site aramar.nl (tu)

Absoluut een horloge met een eigen gezicht. Leuk ook die remschijf op de achterkant. Ben nog niet helemaal overtuigd van de esthetiek van die grote teksten op de bezel.

Sorry, maar dat ziet er uit als een give away op een race event

schmeink Schreef:

Sorry, maar dat ziet er uit als een give away op
een race event

Was dat maar waar. :smiley: Ik denk dat hij in het echt nog veel mooier is. Niet een horloge dat je iedere dag zou dragen maar ik vind hem wel heel apart en gaaf.

Bij het zien van de titel, had ik gehoopt op een fraaie chrono met een racy uiterlijk. Vroeger had je ook asbakken en sleutelhangers in de vorm van velgen/banden, ik kan het niet mooi vinden.

Snooker Schreef:

Absoluut een horloge met een eigen gezicht. Leuk
ook die remschijf op de achterkant. Ben nog niet
helemaal overtuigd van de esthetiek van die grote
teksten op de bezel.

+1 die tekst is mij te veel. De rest bevalt me zeker wel.

Heb de plaatjes even op de steinhart site bekeken, ik moet zeggen: hij heeft toch wel wat. De kast is erg mooi. De tekst had inderdaad wel iets kleiners gekund.

Achterop had bijvoorbeeld ook het circuit gegraveerd kunnen worden.

Groet
Herman

Een heel eigen gezicht, Steinhart verlaat gelukkig een beetje het hommage pad.
Heel origineel ook, maar mooi of evenwichtig, dat niet naar mijn mening.

die tekst op de bezel mag weg, dan is t een erg mooi horloge!

dreski Schreef:

schmeink Schreef:


Sorry, maar dat ziet er uit als een give away
op
een race event

Was dat maar waar. :smiley: Ik denk dat hij in het echt
nog veel mooier is. Niet een horloge dat je iedere
dag zou dragen maar ik vind hem wel heel apart en
gaaf.

Mijn beste,

Ja, zo zie ik het ook Andre.

Ik ben al jaren niet meer op het Circuit geweest,
maar eens in Le Mans geweest (de 24 uren met name) dan is dat een belevenis die je niet snel vergeet.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bijpassend party cooler:

Is wel iets groter dan het horloge, maar niet veel :)-D .

Kan niet zeggen dat het geen origineel horloge is maar…wat een gedrocht!

Gr,

Ron.

Mwoa, wel apart. Maar mooi? Niet echt imo!

Horloge met zo’n look zou meer dan spatwaterdicht moeten zijn.

En nee geen topper dit!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

n visser Schreef:

Horloge met zo’n look zou meer dan spatwaterdicht
moeten zijn.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Mijn beste,

Inderdaad!!
Dat valt mij wel meer op.
Bij een sportief, avontuurlijk horloge zou je toch verwachten dat het tenminste enige (water)druk aan moet kunnen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg leuk design voor een horloge. Maar niet voor een volwassen vent, wel voor een jongen die gek is van auto’s.

Wat een vreselijk puberaal ding is dit.
Laat Steinhart maar weer snel gaan kijken hoe grote merken succescolle modellen in de markt zetten.
Gauw maar weer hommageren Steinhart!

Zeg het niet snel, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand met deze 46mm grote autoband om z’n pols wil lopen. Als ik hem gratis kreeg, gaf ik hem echt weg. Gegarandeerd.

Tja, laten we zeggen dat het uiterlijk nogal polariseerd. Mensen met een goede smaak vinden het spuuglelijk, mensen een euh… andere smaak vinden het mooi :smiley:

Ik vind wel dat er een origineel en bijzonder apart horloge is bedacht door de ontwerpers.
Ik sla echter even over, dit is niet helemaal mijn ding. Het komt op mij nu over als een kermisklokje uit de grijpautomaat of i.d.
Zonde, de Apollon vind ik een mooie klok, dit vind ik een uitglijder.:S

Mvrgr, Andre