Nieuwe Steinhart; Ocean Titanium 500 GMT Premium

Er is weer een nieuwe Steinhart uit. Mooie specs (titanium kast, keramische lunette) en leuke klok. Ik kan echter de onvermijdelijke commentaren al weer horen aankomen; te hoog rolex gehalte.

De link: https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-titanium-500-gmt-premium.html?utm_medium=email&utm_campaign=Ocean%20Titanium%20500%20GMT%20Premium%20EN&utm_content=Ocean%20Titanium%20500%20GMT%20Premium%20EN+CID_0c3bad363a14d6ea6d444552e88a4568&utm_source=Email%20marketing%20software&utm_term=More

3 likes

Mooi klokje, alleen de prijs :astonished:

wel erg hoog rolex gehalteā€¦

:wink:

5 likes

Vind de prijs reuze meevallen. Best een leuk horloge zo!

Ik kwam hier om een topic aan te maken maar je was mij voorā€¦ echt een mooi ding dit, de OTP gaat weer van mijn lijstje af en deze erop!

Best een leuk horloge maar voor een leek niet echt spannend. Hoog Rolex gehalte? Ja, maar dan toch ook een hoog Seiko gehaltešŸ˜œ Voor mij een zoals velešŸ˜Ÿ

Nu je het zegtā€¦

2 likes

Maar dan mooier. Verbeteren mag best hoor :wink:

3 likes

Belachelijk dat ze de mercedes handen dan vergeten zijnā€¦

On that note; waar blijft de aankondiging voor 39mm modellen?

1 like

Alle gekheid op een tokje vind ik het best een leuk dingetje :slight_smile:

:slight_smile: , Rolex schmolex , voor 660EU krijg je echt veel horloge voor je geld.
Deze gaat op de ā€˜ā€˜maybeā€™ā€™ lijst.

2 likes

Ik vind hem geslaagd, maar had liever staal ipv titani gezien en een fat dial.

Als alternatief voor een GMT Master vind ik hem prima. Net als een andere bijdrage hier hoeft die tweekleurige bezel van mij niet, effen zwarte achtergrond heeft mijn voorkeur. Voor mij is de diameter de show stopper: 2 mm te veel. Anders kwam hij gegarandeerd op de lijst.

Ben ik met je eens

Erg mooi maar ik wil 'm niet ruilen voor mijn OT500ā€¦ Ik vind de standaard OT500 wat rustiger/strakker.

1 like

Mooi! Sowieso maakt Steinhart voor het geld prachtige horloges. Inderdaad wel met een hoog " beter goed gejat dan slecht bedacht" gehalte.

Eeeehm, niet om te zeuren, maar er is onlangs een SQUALE lt edition uitvoering uitgebracht voor 100 euro meer die er ook nog eens beter uitziet (imho). Is in ieder geval gewoon staal.

Deze Steinhart kan ik wel waarderen. Weet iemand welke ā€œgradeā€ titanium dit horloge is ?

Ik meen me te herinneren dat het grade 5 is.

1 like