Nieuwe Steinhart

Hennie Schreef:

http://kingowatch.livejournal.com/25503.html

Mijn Russisch is slecht, wat is je boodschap precies?

Kijk uit voor de leprakolonie - Steinhart Lepromatik

kingowatch
29 juli 02:16
Beste allemaal, neem dan wederom stenen gooien naar mij … Ik schrijf over Steinhart. Ik weet dat niet iedereen het leuk vindt. Maar ik kon niet voorbij :slight_smile: Dit is zo’n geheim project dat zelfs het noemen van het niet op de officiële site van de fabrikant, in tegenstelling tot andere horloges Steinhart. Ik hoop van niet, omdat de fabrikant schamen voor de vrijlating van deze uren.
Op dit moment schrijf ik over een ongewone beperkte oplage speciaal voor de mysterieuze community site Leprosorium.ru (ook wel bekend als lepra). Wat interessant is, is de gemeenschap, kan ik je niet vertellen, maar niet omdat ik niet mocht praten, maar gewoon omdat ik niet wist over :). Het enige dat ik heb geleerd dat de ingang van deze gemeenschap is zeer mysterieus. Tot zover mijn interesse in de gemeenschap en eindigde :slight_smile: Ik besloot dat het leven zo veel interessante zonder …
Maar dichter bij de klok.
Zij ontvingen …

zeer interessant en niet zoals andere limited edition Stein. Ik weet dat bij de totstandkoming van dit horloge heeft deelgenomen de meest bekende Russische blogger uur sabanah. Blijkbaar deze klok waren erg leuk.

Zoals je kunt raden als basis genomen van het lichaam van Steinhart “Nav B-Uhr II 44 mm Automatisch” of dezelfde Steinhart “Nav B II B-Type”. Maar de makers zoveel mogelijk getracht afstand van de overeenkomsten met de piloten. Dit is goed.
Wat ontbreekt is de Steinhart zo klassiek, rigoureuze uur. Dit horloge, naar mijn mening, de dichtstbijzijnde Stein van de klassiekers. En we zullen geen aandacht besteden aan de grote kroon :slight_smile:
ik echt het kleurenschema zoals “Rood op zwart.” - als het lied van “Alice”. . Een van de meest klassieke combinaties

Horlogekast is bedekt met zwarte PVD-coating en heeft een diameter van 44 mm, dat is op het hoogtepunt van 14, 2 mm maakt het horloge zeer zichtbaar op uw hand.
mechanisme - standaard ETA 2824-2, op de zwarte (zo eng) rotorwikkeling graveren :slight_smile: sekte Gemeenschap (lepromaska.) terug, bedek natuurlijk duidelijk dat niet zou zo’n schoonheid te verbergen.
Zoals ik het begrijp, de labels en pijlen niet zijn bedekt met lichtgevende cijfers, zodat in het donker op de ouderwetse manier met behulp van een cel of vraag voorbijgangers op de exacte tijd . Het helpt echt om uit te breiden de kring van kennissen en termijn hebben leuke avond. Stel je voor pesten de klok op de hand je vraagt: “Hoe laat is het?” :slight_smile: Jouw acties, met name als je uit het forum guns.ru en uitvoeren 3 messen?

Waterproof anders dan gewoon water bescherming onvolgroeide piloten. Dit is niet de 30 meter en wel 50 meter, die al worden beschouwd aanvaardbaar omdat duiken ze nog steeds niet kunnen worden vanwege de zwarte suède band met een luxe zwarte (wat anders) een opklapbare clip. Gezien het feit dat de andere meer bekende en een open forum op basis van uren het doen van pilots met een 50 meter waterbestendigheid, kan worden aangenomen dat de Lepra ging aan de rechter-platgetreden pad.

Lepra kon natuurlijk slechts een kenmerk niet - lepromaskoy op de rotor, ze zijn niet alleen genummerde klok in orde, maar ook nog een aantal yuzerneyma formaat 00-70/35 00001. Een andere chip is de rode nummer 42 op de wijzerplaat (moeilijk te zien op de foto, maar het is er.)
Voor mij niet de meest originele stuk, ongeveer zoals ik schreef . beter hebben geschreven 46. 5 - het zou vrij koel (Guinness record -. De hoogste geregistreerde lichaamstemperatuur van een persoon, of een andere figuur, het belangrijkste ding dat niet een geheel getal) . Totaal aantal uren niet klein -70 pc (natuurlijk uitverkocht), maar Gezien het feit dat het forum ALLE mysterieuze en gesloten, indien de secundaire verkoop en krijgen het horloge, het zal duur zijn … Dus kijk en vergeet dit horloge … in de wereld heeft zo veel andere interessante horloges. PS Lees de tekst … MDA … ik doe in mijn vrije. dat wil zeggen MILJOEN (horror) een beetje gedemoniseerd gevangen lepra en horror en privacy (in dit geval aan de andere kant kan het niet :)). Ik denk dat ik zal worden geteld en zal delen met mij … tenminste beelden van “live” uur. True, de Lepra? :slight_smile: Maak limitku, zodat niet zou zijn geweest op de site Steinhart niet veroorloven zelfs dit forum. Het geheim is simpel. Niets. Er zijn slechts 9 berichten op dit forum, ongeveer 1.000 reacties per stuk. Totaal 9000 comments. Steinhart heeft het bestaan van het project. Ze zijn in het begin, jaar en een half, twee uur klaar zal zijn … By the way, de informatie op limitke Tulip verscheen op de site na vele gesprekken, maar toen de klokken in productie gaan. PS2 pijlen en labels gloed :slight_smile:

Poll # 1856897
Open voor: Alle , Gedetailleerde resultaten zichtbaar naar: Alle , deelnemers: 28
En je van Horloges Steinhart Lepromatik?

Bekijk Antwoorden
Ja
21 (75,0%)
Geen
2 (7,1%)
Onverschillig
5 (17,9%)

Tags: Steinhart
( 19 reacties - Laat een reactie achter )

spax555
2012-07-28 19:51 (UTC)
Horloges zijn mooi, maar … zeer gedetailleerd over de leprakolonie is hier te lezen: http://lurkmore.to/% D0% 9B% D0% B5% D0% BF% D 1% 80% D0% BE% D0% B7% D0 % BE% D1% 80% D0% B8% D0% B9 . Maar het is het enige wat ik weet over deze gemeenschap. Maar op basis van deze, concludeer ik dat er niets interessant en leerzaam in deze gemeenschap niet. Men krijgt het gevoel dat dit slechts een stel studenten of gelijkgestemde mensen die niets te maken hebben, anders dan om sommige foto’s en bugagashnyh fotozhopa en andere betekenisloze afval met het oog op gehinnik of doelloos tijd doorbrengen, lijden vuilnis. 'Want ik kan niet serieus worden genomen door de gemeenschap en dit horloge, die niet wenselijk helemaal en zelfs andere manier te laten schamen. Het is net als het dragen van een T-shirt met het logo van VKontakte of rijden in een auto met een poster van “The House 2.” En in feite is het gewoon een show-off voor shkoloty. Aard van de blik, ik ben niet alleen een top-secret gemeenschap, maar ik ook kijken naar merk. Dus niet ram me, het is gewoon mijn mening, op basis van de disk imaging, die beschikbaar is voor “gewone stervelingen”. bewerkt op 28/07/2012 19:52 (UTC)

( Reageer ) ( Thread )

kingowatch
2012-07-28 21:17 (UTC)
Ik zal niet schoppen … :slight_smile: Mijn mening, zoals altijd, interessant. Liefde, waarschijnlijk als gevolg van het beroep, wanneer argumenteren. Je doet dit alles goed :slight_smile:
( Reageer ) ( Parent ) ( Thread )

viveo
2012-07-29 06:26 (UTC)
Lepra was niet op, dus ik weet niet wat er aan de hand, maar na je reactie, verliet de indruk dat de klok niet aanwezig is, maar photoshop nog steeds hier zitten af te vragen waar is of niet
een horloge is heel schattig :confused:

spax555
2012-07-29 07:34 (UTC)
By the way, ja. Misschien gooien in een andere van hen.

kingowatch
2012-07-29 08:11 (UTC)
Ze zeker doen limitku bewerkt op 07.30.2012 drie tweeënvijftig am (UTC)

kingowatch
2012-07-30 03:36 (UTC)
Misschien wel. Ze adverteren voor een toekomstige versie van deze uren.

kingowatch
2012-07-30 03:36 (UTC)
U hebt gelijk. Klok is nog niet klaar. Het is een computermodel (denk ik zoals dat heet :))

permidal
2012-07-29 09:52 (UTC)
Ik kan niet geloven dat een dergelijk project zou kunnen worden gerealiseerd, en zelfs geruchten over hem zou het niet zijn doorgedrongen votch.ru
uit naar een lange live foto’s te bevestigen. Tot die tijd, denk ik Fake)

Of je hem mooi vindt??

De vertaling is er ook al…:slight_smile:

Op www.steinhart.de kun je hem ook vinden. Of op http://www.watchlounge.com/wbb3/wl/watch-lounge/deutsche-uhrenmarken/board107-steinhart/

Als leproos kan je beter een Gshock dragen.

Verder snap ik niks van bovenstaande posts!

hharry Schreef:

Als leproos kan je beter een Gshock dragen.

Verder snap ik niks van bovenstaande posts!

En ga ik dit soort berichten van deze lengte ook echt niet lezen. (TD)

Kan mij serieus niet bekoren !

Hoezo nieuw? Is in januari van dit jaar al op een andere site gesignaleerd.

Kijk alleen of je het horloge mooi vindt of niet de rest kun je vergeten.

Hennie Schreef:

Kijk alleen of je het horloge mooi vindt of niet
de rest kun je vergeten.

Waarom plaats je het dan…?

Bedoel je niet de Le Mans GT automatic??

Was eigenlijk alleen maar om de foto bedoeld anders moet je weer naar photobucket om een foto te plaatsen zo was het wat makkelijker zo goed…!

Mooi horloge , zwart met rode wijzers doet t goed , en krasvij.(tu)

De kleurstelling deed me denken aan de Orietn STI limited editions…Die vind ik eigenlijk mooier.

Sorry Henny foutje. Had niet goed gekeken op Watchuseek waar ik het horloge ook zag. Mooi klokje trouwens.

De le-mans GT was in mijn ogen ook al geen topper en deze mag van dan ook in datzelfde rijtje plaatsnemen.

Ik vindt het niks.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Ik vind deze juist wel wat hebben, itt tot de Lemans.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vind em wel sportief maar ook iets mysterieus hebben.