Nieuwe Steinhart's (Aramar)

Maurice die ETA uurwerken zijn die in elabore of TOP uitvoering8-)

De ETA uurwerken zijn TOP uitvoering en de kast is en blijft 42mm. En ja, de Steinharts die mijn vrouw en ik privé hebben gaan binnenkort in de verkoop…ik ga er niet meer mee lopen en mijn vrouw wenst er ook niet meer mee geassocieerd te worden.

Hennie Schreef:

Ja jammer dat het zo moet, ik kreeg in december
nog een lekkere reep chocolade cadeau van Gunter.

WOW! :smiley:

Zoltar Schreef:

De aanhoudende leveringsproblemen van Steinhart en
het stelselmatig niet nakomen van afspraken hebben
ons doen besluiten om de Aramar Arctic Ocean zelf
uit te gaan brengen. Anders zou het horloge er
nooit komen. Het design is onveranderd en ik ga
100 limiteds maken. That’s it. Waar ik echt
beroerd van werd was het totale gebrek aan
communicatie van de kant van Steinhart uit. Ik
weet dat ik laatst WilSeiko in zijn topic heb
aangesproken op zijn ervaringen, maar ik moet
eerlijk zijn dat ik ze 100% onderschrijf!!! Ik
wens nooit meer zaken te doen met deze firma!

Ik vind het echt superjammer dat het zo loopt, en dat meen ik oprecht. Steinhart bracht/ brengt in mijn ogen hele mooie modellen uit, en gezien het succes denken meer liefhebbers daar zo over.

Ik begreep dat de leveringsproblemen vanuit ETA voor Steinhart een groot probleem vormen. Ik zou daar veel meer begrip richting Steinhart voor opgebracht hebben, als de communicatie een stuk beter was geweest. Zij kunnen daar -op korte termijn- immers ook niets aan veranderen. Het is niet anders…

Hennie Schreef:

Ja jammer dat het zo moet, ik kreeg in december
nog een lekkere reep chocolade cadeau van Gunter.

Ik wil niet opscheppen, maar ik heb dit nog koud staan.
Maar weet nu even niet of het méér of juist mínder waard wordt…
Grapje, het gaat om de geste natuurlijk! (tu)

Bedankt voor de info Maurice, ik wacht nog geduldig even af, houdt #41 voor me maar goed apart.
42mm is ideaal voor mij, echte mannenpolsen.

En als je nog een Steinhart Ocean One Vintage Military voor weinig weg wilt doen dan kun je me dubbel blij maken, stuur maar een pb.

Maar gaan die Artic Ocean’s nog steeds 350 kosten? Want dat is best wel veel klok voor je geld :slight_smile:

Zoltar Schreef:

De aanhoudende leveringsproblemen van Steinhart en
het stelselmatig niet nakomen van afspraken hebben
ons doen besluiten om de Aramar Arctic Ocean zelf
uit te gaan brengen. Anders zou het horloge er
nooit komen. Het design is onveranderd en ik ga
100 limiteds maken. That’s it. Waar ik echt
beroerd van werd was het totale gebrek aan
communicatie van de kant van Steinhart uit. Ik
weet dat ik laatst WilSeiko in zijn topic heb
aangesproken op zijn ervaringen, maar ik moet
eerlijk zijn dat ik ze 100% onderschrijf!!! Ik
wens nooit meer zaken te doen met deze firma!

Erg jammer dat het zo gelopen is. Gebrek aan communicatie was me ook opgevallen. Maar onlangs ging het weer best vlotjes. Paar snelle reacties gehad, dus ik was weer gerustgesteld. Had het idee dat ze de zaakjes weer op rolletjes begonnen te krijgen. Niet dat ze gelijk alle gewenste onderdelen binnen hebben of dat ze alle klokjes gelijk kunnen uitleveren, maar toch. Had echt het gevoel dat het wel in orde zou komen.
Dit had ik niet aan zien komen. Was het dat ze erg traag communiceren of zelfs… grof waren zoals tegen sommigen dat ze nooit meer een Steinhart zouden kunnen kopen ofzo?

Ik wou mezelf een steinie snowflake cadeau doen maar na 3x mailen in de afgelopen 7maanden betreft een meshband zonder ook maar enig antwoord terug te krijgen heb ik besloten mezelf er niet voor in te tekenen.

Wordt nu een Squale 1521 domed zonder wachten op een etaatje want Squale neemt al geruime tijd eta’s af direct vanaf fabriek en hebben het fatsoen om binnen 2 dagen te reageren op een mail.

Best jammer want ik denk dat het een mooi horloge zou zijn geworden de steinhart snowflake.

Groeten.

Noël.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.