Nieuwe Stemronde Fotowedstrijd #60 Hallosies &Waggies!

Wegens een catastrofale fout in de poll hier de nieuwe poll.
Loopt tot het einde van dit jaar.
Je kan maximaal 3 keuzes maken (minder mag ook).

Succes en sterkte!

In willekeurige volgorde:

Foto1:

Foto2:

Foto3:

Foto4:

Foto5:

Foto6:
535ea4d5273f4a5335510356cace2958117a28a7_2_690x460
Foto7:
Fotowedstrijd
Foto8:

Foto9:

Foto10:

Foto11:

Foto12:

Foto13:

Foto14:

• Foto1
  • Foto2
  • Foto3
  • Foto4
  • Foto5
  • Foto6
  • Foto7
  • Foto8
  • Foto9
  • Foto10
  • Foto11
  • Foto12
  • Foto13
  • Foto14

0 stemmers

4 likes

Nog steeds meer dan 100%

1 like

Foto 7 is
A wristshot
B geen eigen foto

Jammer.

Maak nog eens een nieuw topic zou ik zeggen.

10 likes

2, 5 en 11…

Het blijft overigens mogelijk om in totaal 14 stemmen toe te kennen…

En dan komt de aap uit de mouw @Miller1900: met een leuke foto winnen is de uitdaging niet. Zo’n stemtopic in elkaar flansen, dát is waar de schapen van de bokken worden gescheiden!! :grin:

1 like

Als je de “parameter” delen door “aantal stemmers” veranderd in “totale stemmers” komt het inderdaad goed.
(10 van de 37 stemmers is inderdaad 27%)

een teken van de tijd. :sunglasses:

Zeker.
Maar ja, het 59x redelijk goed gegaan @ElChueco. Nu lijkt het erop dat het allemaal even snel moet, met onderwerpen die we al eerder gezien hebben en met aangepaste regels. Bovendien een ondoordacht stemtopic, ook deze want je kan véél stemmen uitbrengen en met foto’s die niet aan de regels voldoen (“voor de leuks”) waardoor mensen die wél een eigen foto insturen minder kans zouden kunnen hebben. Inderdaad, jammer.

… zo, ik ga eens even kijken op welke 14 foto’s ik ga stemmen.
Waarom 3 als het er ook 14 kunnen zijn, oh wacht minus foto 7 natuurlijk. De rest krijgt mijn stem! :wink:

3 likes

Het wordt tijd dat jij weer eens wint, zijn de regels weer eens up to date. :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

3 likes

Ik heb ook op mijzelf gestemd, wie weet … :joy:

3 likes

Een dubbel onderwerp hadden we al eens eerder beleefd. Wordt ook wel steeds moeilijker n nwe te verzinnen. Ook aan de inzenders om er iets creatiefs of twist me te doen.

Foto 7 :x::x::x:

Volgende keer ga ik me er ook weer eens tegenaan bemoeien, eh meedoen.

Zeker. Nu was iets met auto’s nog zo lang geleden niet, maar hey, de winnaar bepaalt!

1 like

De regels zijn opgesteld met een doel.
Nr 7 hoort er gewoon niet tussen, duidelijk toch? Stond boven aan je eigen topic, dus niet zo op de teentjes.

Dubbele onderwerpen kan wat mij betreft geen kwaad, iedereen kan zo ondertussen wel wat nieuws verzinnen bij een onderwerp.

2 likes

Tja…nog zoveel nieuwe onderwerpen mogelijk.

• Horloges met aardbeien
  • horloges met kaas
  • horloges met frikadel of frikandel
  • horloges met asperges
  • horloges met bietjes

…

3 likes

Ach, trek het je niet aan. Als het onderwerp mensen niet bevalt doen ze niet mee. Maar denk dat ook de timing tegenwerkt, rond de kerstdagen hebben veel mensen andere zaken aan hun hoofd :man_shrugging:

De poll vind ik wel belangrijk om goed te organiseren, deelnemers doen immers ook (soms :stuck_out_tongue: ) moeite voor een goede foto :point_up:

3 likes

Hey, ik had “lekkers” bedacht, dat dekt die lading wel! :grin:

2 likes

Dus… ik ben de foto wedstrijd begonnen met een doel.
Om nou eens mooie foto’s te zien van horloges ipv al die standaard behaarde armen foto’s. Als je meedoet & wint (met een goede foto, chapeau) hoef jij niet gelijk de regels te veranderen.

5 likes

Dit zeker.

@Miller1900 ipv de teentjes en het recalcitrante eigenwijze gedrag…misschien eerst eens hand in eigen boezem steken om te zien waar het nu allemaal mis is gegaan. Dat komt een stuk aangenamer over. Het is verder ook geen ramp. :+1:

5 likes

Ik heb gekozen voor foto 5
Deze gaf me het meeste autogevoel

1 like

Je mist denk ik een beetje het punt Dennis … niet erg hoor, maar je mist hem wel. :beers:

Kijk als er foto’s tussen worden gezet die niet voldoen (zoals de meme met die lelijke auto en het getekende horloge, op de pols) stemmen daar toch mensen op en die stem gaat dus verloren aan diegenen die wél hun best hebben gedaan om voor deze wedstrijd een leuke foto te maken. Is zeg maar een beetje disrespectvol naar iedereen die wél zijn best doet. Snappie? Kan 't nog zo leuk zijn, het blijft wel een fotowedstrijd met regels. Die zijn er inderdaad niet voor niks, zo blijkt maar weer.

Jij ook!

8 likes