En dan komt de aap uit de mouw @Miller1900: met een leuke foto winnen is de uitdaging niet. Zo’n stemtopic in elkaar flansen, dát is waar de schapen van de bokken worden gescheiden!!
Als je de “parameter” delen door “aantal stemmers” veranderd in “totale stemmers” komt het inderdaad goed.
(10 van de 37 stemmers is inderdaad 27%)
… zo, ik ga eens even kijken op welke 14 foto’s ik ga stemmen.
Waarom 3 als het er ook 14 kunnen zijn, oh wacht minus foto 7 natuurlijk. De rest krijgt mijn stem!
Een dubbel onderwerp hadden we al eens eerder beleefd. Wordt ook wel steeds moeilijker n nwe te verzinnen. Ook aan de inzenders om er iets creatiefs of twist me te doen.
Foto 7
Volgende keer ga ik me er ook weer eens tegenaan bemoeien, eh meedoen.
Ach, trek het je niet aan. Als het onderwerp mensen niet bevalt doen ze niet mee. Maar denk dat ook de timing tegenwerkt, rond de kerstdagen hebben veel mensen andere zaken aan hun hoofd
De poll vind ik wel belangrijk om goed te organiseren, deelnemers doen immers ook (soms ) moeite voor een goede foto
Dus… ik ben de foto wedstrijd begonnen met een doel.
Om nou eens mooie foto’s te zien van horloges ipv al die standaard behaarde armen foto’s. Als je meedoet & wint (met een goede foto, chapeau) hoef jij niet gelijk de regels te veranderen.
@Miller1900 ipv de teentjes en het recalcitrante eigenwijze gedrag…misschien eerst eens hand in eigen boezem steken om te zien waar het nu allemaal mis is gegaan. Dat komt een stuk aangenamer over. Het is verder ook geen ramp.