Staat ook netjes, krijgt gelijk een heel ander gezicht!!
Wat hierboven al werd aangegeven is 1,5 uur aan de lange kant voor een karwijtje van max 5min.
Mocht het dan nog niet goed lukken dan deze aanschaffen en je bent klaar:
Oef zoals gezegd 1.5 uur is wat veel maargoed blij dat je hem er met een naald opgekregen hebt. Vind het resultaat helaas niet zo’n success, staat op staal een stuk beter maargoed ik ben dan ook per definitie geen fan van rubber.
Ik vind het resultaat ook niet mooi.
Ik ben fan van rubber.
Dit rubber lijkt op de een of andere manier erg af te staan tussen de lugs.
Wél een heel erg mooi horloge trouwens!
Groeten,
Marijn
Ik vind het resultaat ook niet mooi.
Ik ben fan van rubber.
Dit rubber lijkt op de een of andere manier erg af
te staan tussen de lugs.
Wél een heel erg mooi horloge trouwens!
Groeten,
Marijn
Ik heb hem nu een aantal uurtjes om en ik ben er super content mee. Het geeft me ffe wat meer een sporty gevoel. Ik vind dat de band er super bij past ; de kleur is exact de kleur van de dial en zorgt dus voor een geheel!
Ik zie nog eens 1,5 uur werk om de stalen band weer terug te zetten. in het algemeen vind ik rubber wat afdoen aan de chique/zwaarte van een horloge.
in dit geval lijkt ie ook wat af te staan bij de lugs. band moet misschien nog ingedragen worden? wel een megamooi horloge!!!
Gr. Twan
Ik vind het wel stoer staan en grrrrr… die wil ik ook nog steeds als aanvulling op mn Railmaster en Seamaster GMT, maar dan met oranje ring. Eerst spaaaarrreenn…
Veel plezier ervan… een echte tank klok. Hij gaat toch wel te water he
Ik vind het wel stoer staan en grrrrr… die wil
ik ook nog steeds als aanvulling op mn Railmaster
en Seamaster GMT, maar dan met oranje ring. Eerst
spaaaarrreenn…
Veel plezier ervan… een echte tank klok. Hij gaat
toch wel te water he
Geeft gelijk een andere look! Zou dan toch de rubber band prefereren die Vleeshomp er nu op heeft. Vind het enkel jammer dat de band eerst naar buiten loopt en niet direct naar beneden, zoals die van jou dat doet!
Had Omega overigens met meerdere horloges, de Ploprof overigens helemaal niet. Was het eerste wat me aan die klok op viel.
Ook zeker mooi, wel met witte stiksel
Ik heb bewust voor mijn huidige gekozen vanwege de laatste james bond films. Daar draagt Daniel Craig hem met bracelet en deze rubberen band! B)-:}