Nieuwe straps voor mijn AP15500

Onlangs ben ik voor een korte vakantie naar New York geweest. Ik had een afspraak gemaakt bij de AP boutique in New York. Werd daar zeer goed ontvangen en heb daar ongeveer een uur doorgebracht. Ik wilde graag wat andere horlogebandjes voor mijn AP 15500 uitproberen. Ik heb een grijze rubberen band gekocht en een rode leren band. Om deze bandjes op mij horloge te zetten moest er ook een “conversion kit” worden aangeschaft en een vlindersluiting. Al met al een aardige investering, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Ook in New York verder geen horloge te vinden bij de AD’s (behalve display only modellen) van de merken Rolex, AP, Vacheron, Richard Mille en Patek. Al blijf ik het leuk vinden om daar (display only) modellen te passen die ik nooit van mijn leven zal kunnen betalen.

11 likes

Ook nog een kijkje genomen bij Tourneau?

En? Hoe voelde het, die onbetaalbare horloges om je pols?

Ik begreep dat die failliet zijn

Het feit dat ik ze niet kan betalen betekent niet dat ze onbetaalbaar zijn. Toch vond ik het erg gaaf om een keer een AP skeleton van keramiek te passen.

Altijd leuk, een nieuwe band. Mooi hoor!

Watches of Switserland in Hudson Bay is ook een aanrader. Eindelijk een keer een oprecht leuk gesprek met een echte liefhebber. Heel veel in huis ook van Patek en Rolex, maar ook GS, JLC en ga zo maar door.

1 like

Als je googelt dan zie je dat ze overgenomen zijn door Bucherer