Nieuwe TAG Heuer Carrera Chronograph... in geel goud!

TAG-Heuer heeft zojuistt een nieuwe Heuer Carrera Chronograaf gepresenteerd. Volgens het wat cryptische persbericht is het horloge “geïnspireerd op een iconisch race design” en moet het de verbinding tussen TH en de motorsport verstevigen.

Aangezien het horloge in geel goud is met een zwarte panda wijzerplaat, neem ik aan dat TAG-Heuer hier op John Player Special doelt, maar die naam zullen ze wel niet mogen gebruiken.

Prijs informatie heb ik nog niet, maar zal niet mals zijn neem ik aan…

13 likes

Ik dacht ter ere van Jack Heuer maar ze noemen 'm niet de JH90.

21k op 250 euro na.

2 likes

Prachtig maar onbereikbaar denk ik. Wel mijn favoriete Heuer model ook! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik waardeer je topics hoor maar ik ben nu toch wel razend benieuwd wat je straks te koop gaat zetten! :joy:

3 likes

Dank je Chlorophyl, maar voorlopig nog even niks :wink:

1 like

Er is een reden dat Gerard opeens meer post, heb ik vernomen uit vertrouwde bronnen :grin:

1 like

Heel fraai. Vind sowieso de Carrera Elegantserie (waar dit een variant van is) een heel goed gelukte.

De Carrera. Mijn eerste echte horloge. Mooie alleskunner. Maar in geeldgoud met zwart? Voor meer dan 20k? Niet voor mij.

Vind hem wel mooi, alleen hou ik niet goud! Dus in staal, a la Panda? Doet dan, denk ik, niet zo verkeerd

Ai

De Porsche Carrera uitvoering was 23k dus deze prijs is niet zo hoog, en in de huidige markt is een vergelijkbare chrono van Omega de groene moonshine Speedmaster 30k (maar daar zit dan wel een vouwsluiting van 3k op), de listprice van een Daytona zit ook tegen de 30k aan.

2 likes

Ik zou dan toch eerder gaan kijken voor een Zenith Chronomaster in goud maar smaken verschillen natuurlijk

1 like

Ik ook, ik had de kans moeten grijpen toen de ZEP A386 50th anniversary uitkwam voor 19.5k als ik me goed herinner. Dat was incl. 50 jaar garantie en onderhoud.

1 like