Nieuwe Tag Heuer Formula 1

Quartz edoch mooie klokken. Tag heeft een stel nieuwe Formula 1 gepresenteerd. De oranje is wel een echte zomer knaller.

11 likes

43mm :hushed::no_mouth:

1 like

Jah das een beste.

Ik ben juist aan het kijken voor een zomerhorloge in een lekker kleurtje, maar deze maat zet er een streep door. Jammer want die oranje is wel tof.

1 like

Volgens mij zag ik Max laatst op een foto met die oranje om. Oranje is altijd tof!

1 like

Oranje is wel mooi! Leuke bezel.
Alleen zou ik de datum nog weg laten.

1 like

Lekkere maat hoor… voor mijn pols dan :grimacing:

1 like

Die oranje is gaaf :sunglasses:

Zou 'ie niet zoals het oude model 43mm / 48mm L2L zijn ? :thinking:
48mm L2L is goed te doen op mijn pols van 16,5cm

1 like

Eens, Heb zelf de formula 1 chrono van 43 mm en deze misstaat niet op mijn smalle pols. Natuurlijk is hij stuk forser tov mijn bb58… maar het staat er niet minder op. Ik zit ook serieus te kijken naar de oranje, maar volgens mij is deze echt exclusief voor TH…

1 like

Ik heb de 43mm chrono. Gaat prima. Maakt niet zoveel uit of ik mijn submariner of de Tag draag of de weer iets grotere Breitling Colt44.

De chrono ligt nu in Nederland voor een servicebeurtje. Batterij heeft het bijna 6 jaar volgehouden.

Wat betreft de 2 nieuwe. De oranje pruim ik niet. Die neon kleurige is wel mooi.

Ziet er toch top uit?! En kwalitatief ook prima spul!

Heb zelf de chrono, van 43mm. Is door de retro kastvorm, met de relatief korte lugs, goed te dragen; ook als je geen boomstammen van polsen hebt.

Ik vind ze beide erg leuk. Fris en een heel eigen design.
Ben ook erg benieuwd naar de bandjes, best origineel lijkt het. Toch?

Die oranje vind ik leuk!

1 like