Nieuwe Tag Heuer? Leuke knop maar iemand die inside info heeft?

Zojuist weer een mailtje van Tag Heuer ontvangen. Lijkt weer iets op komst. Maar de teaser is wel matig…

1 like

Ik heb geen inside info maar kan je wel vertellen dat het geen vintage betreft, dus ik denk dat dit in de verkeerde categorie staat. :slightly_smiling_face:

2 likes

Meen een nieuwe smartwatch?

Fixed that…

2 likes

Daar zie ik niet de pusher terug die op de teaser afbeelding wel te zien is. Ik denk eerder een nieuwe carrera. Zeker ook met die scherpe lugs.

Nieuwe connected

Of de nieuwe F1, aangezien dat dit weekend ook weer van start gaat…

Groeten
Rutger

Nee, klopt. Volgens mij gaat de tekst niet over het afgebeelde horloge.
De kast en pusher roept bij mij echter ook vragen op. Althans, ziet er niet smart watch achtig uit.
Nog even afwachten dus!

1 like

Ben erg benieuwd, hoop in ieder geval niet dat het weer een 42+mm horloge wordt.

Een nieuwe CV2010 Carrera zou leuk zijn.

Als ik naar de bezel kijk, misschien nieuwe Aquaracer ?

Voorspelling: 44mm, chrono met alle subdials in het midden, hoekige kast en dial en alles met onnodig high-tech randjes en flauwekul. Oh ja, en een datumvenster voor de leuk. Prijs: 3850 euro.

2 likes

Zo! Dat is er maar uit! :+1::joy:

1 like

Vreemd heb dit wel vaker bij mn topics zien gebeuren vink ik algemeen aan wordt het iets anders. Gelukkig heeft iemand het aan kunnen passen.

1 like

Die was er al toch? Die had die nieuwe rode wijzers, en uurmarkeringen.

Ja nu je het zegt idd zou best kunnen. De kroon wijkt een beetje af van de standaard schroef kroon. Een scroll wiel zou het best kunnen. De knop zou ik ook vreemd vinden op een automaat aangezien ze het voorheen zichzelf ook niet zo moeilijk maakte. Zo een langwerpige knop lijkt mij niet erg geschikt voor de juiste kracht verdeling in de omzet.

Ik houd het niet zo goed bij maar legde simpelweg de connectie tussen TH en de F1.

Groeten
Rutger

1 like

https://www.tagheuer.com/nl/en/smartwatches/collections/tag-heuer-connected/45-mm/SBG8A10.BA0646.html

Nou dit is m geworden. Inderdaad zo’n smartwatch

2 likes

Hoppaa, ik zat in de buurt! :weary:

1 like

Vindt het een mooi ding. Maar de prijs maakt het echt een niche. Fans van Tag Heuer die nou net een smartwatch willen en dan tevreden zijn drie keer meer te betalen dan een Apple watch voor de merknaam.

Ik hou het bij de rest van de analoge modellen. Voor nu.

Een nieuwe Carrera leek me wel mooi. Complimenten voor de fotograaf van de teaser. Zag er veelbelovend uit :slight_smile:

1 like