Nieuwe Tag Heuer Man United lelijk of?

Ai ai ai… ik hou van voetbal en van horloges, maar als je zoiets presenteert als twee nieuwe Manchester United horloges voor het nieuwe Premier League seizoen… Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind ze spuuglelijk! Niet eens mooi van lelijkheid, maar gewoon ugly as hell.
Er is/was hier een ongoing topic waarin plaatjes geplaatst worden van horloges en van waar ze aan doen denken. Wie heeft hier een originele vergelijking voor?

1 like

Niet veel lelijker dan de Verstappen modellen en die vliegen ook als warme broodjes over de toonbank.

Kwestie van aanspreken van een bepaalde fangroep en dat verkoopt…

4 likes

Ik was altijd in de veronderstelling dat je als productontwerper een bepaalde mate van esthetisch inzicht meekrijgt met je opleiding. Maar dat gaat dus lang niet altijd op.

5 likes

Lijkt me niet meer dan een snelle makkelijke cashgrab…

giphy (1)

6 likes

Mwôh, niet afzichtelijk lelijk of zo. Maar ik hoef ‘m niet.

Ai, dit is niet echt een mooi ontwerp.

Helaas is het maar weinig horloge merken gelukt een mooi horloge te ontwerpen wat moet denken aan een voetbalclub of bepaalde sporter…

Hubert Pellikaan kon het wel:

3 likes

7RsNvZc

2 likes

Voor welke club is dit een special?

FC Utrecht:

1 like

Ahja, natuurlijk. Deze is wel redelijk gelukt inderdaad :slight_smile:

1 like

Ja :see_no_evil:

Vroegâh snuffelde k nog weleens op dameswc’s rond. Daar stonden van die speciale afvalbakjes, en kwam je dit weleens tegen.

Ik denk niet dat ik dáárvan ook nog een plaatje hoef bij te voegen?

2 likes

Dat is een héél diplomatiek antwoord!

Ik had het zelf samengevat tot:
:nauseated_face:

Hou niet van voetbal en niet van TH dus ben er wel uit :wink:

Daar wil je nog niet mee begraven worden…

giphy

image

1 like

Die rooie is op zich niet extreem lelijk. Maar de meeste Britten hebben op vakantie in Griekenland of Turkije al allerlei manu specials gekocht denk ik…