Nieuwe Timex Giorgio Galli

De S2, in vind hem mooi (maar ik heb dan ook de S2)

18 likes

Heel mooi zo te zien :+1:. Meer foto’s mag hoor!

Mooi horloge, veel draagplezier!!:watch:

Mooi, maar twee keer de prijs van een S1
price under $1,000. :man_shrugging:t3:

Met een list-price van €1000 is meer dan 100% duurder dan de S1. :-1:

Heb ik (nog) niet hoor. De S1, de witte heb ik al een aantal jaren. Die wel

1 like

Ja, Zwitsers uurwerk en inflatie doen hun werk.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Even te snel en op telefoon getypt. Ik heb de S1, deze nieuwe S2 nog niet. Is net uitgebracht

Konetters wat een prijs. Niet onfraaie S2, maar de S1 vind ik meer in verhouding tot wat je lijkt te gaan krijgen.

Leuke S2 heb je trouwens :+1:t2:

Ik zou eerder zeggen dat die S1 erg veel waar voor je geld geeft. 450 euro (370 ex btw). Met de prachtige kast. Mooie afwerking en details.

3 likes

De S1 is zeker cool

4 likes

Ik bedoelde meer in verhouding tot hetgeen je bij de S2 lijkt te gaan krijgen. Maar ik ben het helemaal met je eens: de S1 is prachtig :star_struck:

Wel gelezen dat er bij de S1 soms wat kwaliteitsissues waren; iets met een niet goed aansluitend deksel o.i.d.

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Tegelijkertijd is het natuurlijk wel gek dat die 1000 euro van deze Timex als duur wordt gezien, terwijl bijvoorbeeld een eenvoudige Longines makkelijk de 2000 aantikt. Zoals ik al wel vaker heb geschreven op het forum: de prijs van een product is verzonnen. Dus iedereen moet vooral zelf bepalen of ie het er voor over heeft. Proberen dat goed te praten met iets zinnigs zeggen over de productiekosten gaat mank. Die zullen bij de S1 echt onder de 100 euro liggen (incl. uurwerk). Bij de S2 misschien 300 euro. Bij een horloge van 10.000 euro misschien 1000-2000 euro,

3 likes

Oef! Hele mooie, deze. Die wil ik eigenlijk wel…

1 like

We zijn het eens :blush:

Exact; en als ik zou ‘moeten’ kiezen dan kreeg de S1 de voorkeur, allereerst op looks en daarna op prijs.
Had ik al gezegd dat ik de S1 van @LeenV tof vind? :grinning::+1:t2:

2 likes

De witte die jij hebt is veel mooier dan de zwarte uit het artikel. Die laatste lijkt andere wijzers te hebben, maar ook de plaat komt plat op me over. De jouwe is mooi, de zwarte zou ik nooit kopen.

Sterker nog, ik vind de zwarte S1 veel mooier dan het horloge uit het artikel, en voor de helft van het geld.

Maar, en dit is een grote maar voor mij, uiteindelijk ben ik geen fan van de kastvorm. Op papier is hij maar 11mm dik, maar de vorm van de zijkant accentueert de hoogte juist. Geef mij het profiel van de OG 34mm Marlin maar. Dat is natuurlijk een smaakzaak, en wie mijn verzameling kent zal het verwacht hebben. :grinning_face_with_smiling_eyes::rofl:

3 likes

Die S2, die wijzerplaat… doet me denken aan de Omega Stingray… Ben ik de enige?

1 like

Daar heb je een punt. Kastvorm van de S2 vind ik persoonlijk wel veel mooier

1 like

Ze zijn zeker mooi! Unieke range van Timex.

1 like