Nieuwe Timex -reissue

Ik steek nog ff een klontje op. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zit heerlijk dit Casio bandje

9 likes

Vreemd. Was inderdaad out of stock op de EU-site.
Ga ik wat zoeken, en kom op de EU-site terecht :

Ik klik op Shop Now, en is wel beschikbaar. Meteen besteld om 21:49. Bevestiging gekregen van Timex GB. Nu om 22:03 nog beschikbaar.

Ik heb zo de indruk dat Timex deze met mondjesmaat beschikbaar stelt. Is dit om de hype te verhogen ?

5 likes

Thanks voor de tip. Net besteld! :pray:

2 likes

Wat is de afmeting van jouw pols ?

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

3 likes

Ongeveer 17,5cm

1 like

Ik was net te laat voor de primeur hier.

Automaat, groter en met Seiko automaat.
https://forums.watchuseek.com/f71/q-timex-batman-automatic-release-5057905.html

3 likes

Leuk, hop naar de volgende hype…
Het nut van de 2 kleuren bezel op een duiker ontgaat me wel.

Ik heb net ook de pepsi versie proberen te bestellen want ik was wel benieuwd naar deze hype maar hij pakt de 15% welkomst kortingscode (WELCOME15) niet, dus maar afgehaakt :joy:

1 like

Hij is iig weer in stock…

Het Casio bandje past, maar sluit niet zo mooi aan. Op Ali een paar cheapo bracelets besteld, eens zien of dat beter kan.

2 likes

Waar halen ze de 2mm extra vandaan met hetzelfde kast als de Timex Q??

Geloven mensen dit echt ja? :joy:

Waarom zou het niet waar zijn? Kan al gepreordered worden op sommige sites.

Ik ben wel benieuwd, heb je een link?
Edit: zie link (https://ocarat.com/montre-timex-batman-tw2u29500-timex-58174.html), beschikbaar per januari 2020

1 like

Die bedoelde ik inderdaad

Deze reissue is onderweg. Was gisteren binnen 10 min uitverkocht…Pacman bestaat 40 jaar op een Timex T80 uit die tijd. Lekker retro :slight_smile:

11 likes

Superleuk inderdaad. Jeugdsentiment.

Ik geloof het niet omdat ‘ie niet op de site(s) van Timex zelf staat. En omdat ‘ie wel heel erg geïnspireerd is op een model van een ander merk…
Ja dat is de Q ook, maar in 1979 golden wellicht toch andere normen.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het mooi vinden als Timex een dergelijk model uit brengt. Maar als zoiets wordt gebracht als de Timex Batman en gepre-ordered kan worden op een site die niet van Timex zelf is zet ik er grote vraagtekens bij.

2 likes