Nieuwe Timex -reissue

Erg leuk! Helaas maar 34mm, maar omdat 'ie vierkant is, kon dat nog wel eens meevallen.

Hier de site voor diegenen, die hem via een e-mail alert in de gaten willen houden:

Superleuke details in de verpakking en op de gesp ook. Yummie.

2 likes

Enā€¦hij speelt de Pacman tune!

2 likes

Dat draagt bij een vierkant horloge inderdaad wat groter.
Leuk ding!

1 like

Ja, zoiets. Inmiddels weer out of the stock. Hopelijk is mijn bestelling goed doorgekomen.

Als de bestelling is doorgekomen heb je als het goed is een bevestiging via e-mail ontvangen.

1 like

edit

Erg leuk om alle opties voor andere stalen banden in dit topic te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar andere opties in leer of silicone? Ik weet alleen nog niet zo goed waar ik op moet zoeken. Passen alle 20mm banden? Of heeft deze aparte banden nodig ala smartwatch?

dacht een paar post omhoog te lezen dat het 18mm is? Ik was al op zoek naar een 18mm jubilee band.

18

^ correctie inderdaad 18mm


Ik heb de mijne afgelopen zaterdag gekregen. Twee keer paar uurtjes gedragen.
Mag van mij vertrekken voor de normale verkoopprijs excl. verzending. Compleet en absoluut mint.
Verkapte verkoop, te lui nu om een advertentie in elkaar te zetten.:joy:
Reactie uitsluitend per PB.

4 likes

Dan was die zeker alleen in October geldig.

Damn die zal als warme broodjes gaan bij de Hipstersā€¦

1 like

Ik weet het ook niet precies, maar kwam hem toevallig tegen op het Uhrforum en dacht deel hem hier. Daar wordt precies dezelfde discussie gevoerd. Neemt niet weg dat het soms gebeurt dat nieuws gelekt wordt, zelfs bij de grote mainstream brands zo nu en dan, voordat een embargo komt te vervallen. Feit dat hij (nog) niet op de site van Timex staat maakt het nieuws niet per definitie fake als je het mij vraagt :smiley:

1 like

Binnen!

8 likes

10 likes

Casio F91W bandje op de Timex Q. Past ook.

8 likes

Ik had minder geluk ontving alleen een damesmodel die ik erbij had besteld.

Kan iemand me helpen deze hypetrein te snappen?

Ik zie een niet al te best afgewerkt quartzhorloge van Timex waarbij iedereen met name bezig is om de band te vervangen omdat ie zo ruk is. Waarvan ook de wijzerplaat nog niet echt lekker in balans is door de datum. En het model wat lafjes meelift op het succes van de vintage GMT (jaja, Timex had eerder ook zoā€™n soort model, oke).

Tot slot ook nog niet eens goedkoop voor wat je krijgt. Een halfbakken quartz. Ligt het aan mij of is dit gewoon een gare hype?

6 likes

Kast klopt, plexi klopt, kleuren kloppen, formaat kloptā€¦en tja, een hype heeft geen enkele ratio.

2 likes