Nieuwe Timex -reissue

Oke, nouja, dan weet ik ook voldoende om deze te laten schieten. Dank!

Graag gedaan

1 like

Gare hype of gare hobby?
Hoop dat je niet al je horloges rationeel kiest want dan eindig je nog met een Brunmontagne :joy:

9 likes

Ik kijk wel uit! :wink:

1 like

Geen idee waarom je het een halfbakken quartz noemt. Op de plaatjes die ik tot nu toe heb gezien is alles netjes uitgelijnd, compleet met dag-datum (balans? de Millenium Falcon is ook niet symmetrisch maar oogt toch in balans). Optisch voor mij niets aan te merken op de afwerking. Plexi is tof. Maat aangepast tot mooi gemiddelde. Sommigen zijn wel tevreden met het bandje en anders kan je lekker swappen zoals je ook met je andere horloges doet toch? Wat dat betreft net een Alpinist.

Alleen al vanwege dit topic vind ik het een leuk horloge :wink:
Misschien ooit uit het blauwe deel, voor nu heb ik een ijzeren zelfbeheersing.

Als dit horloge 2 jaar eerder voorbij was gekomen had ik mogelijk nooit mijn Precistaā€™s en G10ā€™s aangeschaft

9 likes

Hijs gewoon lekker voor erbij

3 likes

Helemaal met @Galf eens! Gewoon een heel mooi horloge voor een prima prijs!!! En niets mis met Quartzā€¦ is gewoon super makkelijk, pakken, om de pols en gaan :yum:

3 likes

En op een Casio band (a168), top!

5 likes

Hoe is jullie ervaring met de levertijd vanuit Timex?

Ik heb een bevestiging ontvangen afgelopen maandag en de order is ook betaald. Helaas heb ik daarna niks meer vernomenā€¦

bij mij zat er ongeveer twee weken tussen bestellen en verzenden.

2 likes

Hier 2,5 week en door de amateurs van UPS kwam ik op 3 weken uit. Maar de Reissue is het waard!

7 likes

Bij mij na 5 dagen binnen (via ups laten afleveren bij punt). Maar vanuit timex geen updates.

1 like

wat duurt het toch lang om die casio via Amazon binnen te krijgen zegā€¦

1 like

Ach ja. Gewoon de combi Timex, Quartz en de prijs werkt voor mij niet zo. Ik vind het ontwerp persoonlijk ook niet aansprekend. Lijkt allemaal net teveel op een 16710, maar dan uit balans. Beetje hipsterspul.

2 likes

Order is gecanceldšŸ˜•

1 like

Ja, bij mij ook. Weer een zorg minderā€¦ :face_with_hand_over_mouth:

Why?

In dit gezelschap vind ik de Tudor allesbehalve ā€˜Dietā€™, meer anabolen.

1 like

Geen idee, order was bevestigd + betaald

Ok, apartā€¦ Hoop dat je er toch nog snel een kan bemachtigen.