Nieuwe Timex -reissue

Het zijn echt leuke horloges, comfortabel ook.

5 likes

Ik draag eigenlijk niks anders meer, mijn SKX007 is te groot en te lomp geworden, die gaat binnen kort in het blauwe hinein! Vind dit de perfecte maat.

Ik hou de blauwe gedeelte in de gaten. Ben benieuwd naar je SKX.

1 like

Falcon Eye is binnen. Leuk ding, maar niets voor mij.
Als iemand hem wel leuk vind mag je hem voor een zacht prijsje hebben

Nu bij Ocarat.com veel Timex met 50% korting.
En 14 % kerst korting met code NOEL2019.

image

Blij door verrast!

6 likes

Al een tijdje stil hier maar krijg net deze tip van iemand;

2 likes

Had ik nog niet gezien, bedankt voor het delen. Ben benieuwd!

19 November al bekend gemaakt in this topic.

Levering vanaf 14 februari.

Klopt, alleen niet op de site van timex maar ergens op een Duitse site meen ik.

279 € min 10% korting bij Ocarat.com

3 likes

Slovenië site.

Veel Timex Batman info.

2 likes

Damn…welk automatisch uurwerk zit erin ?

Kan er niet zo heel veel over vinden, wat ze zelf zeggen:

[…] the 21-jewel mechanical movement at the heart of the M79.

When you flip this new watch over, you’ll see instead an exhibition case back that displays the Japan-sourced self-winding movement within, a stunning array of levers, gears, springs and jeweled pivot points, all working together to track the passage of time

Klinkt als een hoop onzin :stuck_out_tongue:

1 like

Afgaande op de Marlin iets Chinees.

https://www.reddit.com/r/Watches/comments/7b8nxk/timex_marlin_reissue_movement_revealed_can_anyone/

Da’s een gewijzigde Seagull, volgens de Reddit.

Hmmmmm… Na het bitchen over die Seagull dan toch maar een Miyota of SII uurwerkje OEMen? Het zou een stap vooruit zijn.

2 likes

o dear…
Ik ga zeker niet prat op complexe en originele uurwerken bij dit soort horloges, maar des te meer ik naar de display caseback kijk des te minder graag ik hem wil.
Uberhaupt, een display caseback bij een diver, dan ook nog met zo’n lelijk uurwerk en dan als klap op de vuurpijl ook nog bs marketing als “self-winding movement within, a stunning array of levers, gears, springs and jeweled pivot points, all working together to track the passage of time” :roll_eyes:

1 like

In mijn Marlin zit een Miyota…

1 like

Daar zwerven tegenstrijdige berichten over rond. De beste theorie die ik nu heb is dat de hand-wound 34mm re-issue met de arabische cijfers op de plaat een Seagull heeft, en dat ze voor de automatic op de Miyota zijn overgestapt.

Misschien het verschil in grootte van de kast? Ik weet het niet.

1 like