Nieuwe Tissot couturier?

Weet iemand of deze Tissot al ergens te koop is???
En wat zou deze moeten gaan kosten.
ziet er erg mooi uit…

G.J.

ik heb hem op internet gezien.
Kost volgens mij tussen de € 635,- en € 1000,- afhankelijk van je bandkeuze.
Heb hem gezien op www.goldbusiness.nl

Ziet er inderdaad erg goed uit.

Rob

Dat zou geen verkeerde prijs zijn voor een tissot met 7750… moet ik toch even in de gaten houden.

Zou inderdaad niet verkeert zijn. Vind alleen dat er veel prijsverschil zit tussen de twee soorten banden…

ik zie op goldbusiness niet het model erbij staan die in mijn link staat, of kijk er nou overheen?

Aan de opstelling van de wijzerplaat te zien is dit een quarts.
Dus niet eentje met een Vajoux 7750 :slight_smile:

Het plaatje wat je laat zien is niet de automaat maar gewoon een quartz. Ook heeft ie geen 7750 maar een nieuw eta uurwerk wat bijna helemaal machinaal gefabriceerd en in elkaar gezet wordt
ik heb hem laatst in Zwitserland gezien en ik vond hem erg tegenvallen. Heel goedkope afwerking.
De Swatch automatische chrono heeft overigens hetzelfde uurwerk

Te oordelen aan de subdials is het een quartz-klok. De prijs die je noemt lijkt me dan ook niet op dit model te slaan.

@ Tom: De Swatch auto chrono heeft een automatisch werk, zoals de naam al zegt, en niet een quartz werk.

Ik zie het, onderstaande link is de automaat…
http://www.boumanonline.nl/horloges/tissot/heren/t-trend/couturier/tissot-couturier-t0356141605100.html

Zou hem ook eens in het echt moeten zien…

Het model dat je laat zien is inderdaad de quartz. Had ik niet gezien. Het afgebeelde model staat inderdaad niet op de site.

Arjen Schreef:

@ Tom: De Swatch auto chrono heeft een automatisch
werk, zoals de naam al zegt, en niet een quartz
werk.

Joh, dat had ik zelf oom al wel inde gaten. Ik bedoelde te zeggen dat de Couturier automaat hetzelfde uurwerk heeft als de Swatch auto chrono.

Het plaatje was de quartz. Zei niet dat er geen automaat was.

Zie overigens nu dat er twee Couturiers zijn. Eentje met een 7750 en een goedkoper automatosch uurwerk

mijn fout. Zit in de war met de prc200. Met de couturier hebbik geen ervaringen en het uurwerk van de Swatch sloeg dus ook op deze prc

http://www.dezinvanluxe.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=9296&p=244188&hilit=Nieuw+eta+uurwerk#p244188

:~
Quartz versie ziet er naar mijn mening beter uit dan de automaat.
Maar hou meer van automaat, dus voor mij valt deze af.

Dit model is een quarts en is niet te herstellen, direct volledige module vervangen en alles in plastick. Caliber ETA G 10.211
Zou ik niet willen.
Voor de rest is het model wel mooi, maar geef mij maar een Valjoux.