Nieuwe Tissot

Erg mooie nieuwe Tissot, wel spijtig dat het horloge toch iets te groot is met 41mm. Wat vinden jullie?

• Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

9 likes

Mooi ding, behalve de lugs die zijn spuug lelijk. En je hebt een email.

3 likes

Kijk Rolex, zo moet dat. Minuten cijfers op de minuten track ipv uren. :innocent:

4 likes

Werkelijk een schaamteloze Datejust II kopie, ook qua lelijke proporties. Beetje laag niveau dit voor een merk als Tissot, maarja zo lang het commercieel goed loopt…

Opzich geinig, alleen al die verschillende lettertypes op de dial…

Huh?

3 likes

Huh?

2 likes

Huh ?

1 like

Ik vind die soort van naamplaatjes waar de rest op staat ook een beetje suf.

Als rolex in September de Datejust 41 zo had uitgebracht waren de wachttijden waarschijnlijk tot eind 2022 geweest.

5 likes

Inspiratieloze kopie. Jammer dat het er zo dik bovenop ligt voor een merk als Tissot

Dat denk ik ook wel!

1 like

Dit model bestaat al veel langer, alleen hebben ze er nu een fluted in plaats van een “geknurlde” bezel op gezet:

Kan niet zeggen dat ik het een heel sterke move vind maar om het vanwege die bezel nou ineens een kopie te noemen. :thinking:

Ik vermoed overigens dat het prima gaat verkopen, je ziet het aan de gentlemen powermatic; ik vind het een vrij saai ding, maar omdat het een beetje op een Rolex OP lijkt vliegen die dingen als warme broodjes over de toonbank.

Ik koop het liefst een horloge dat zo min mogelijk op een Rolex lijkt, maar dat zal wel aan mij liggen :sunglasses:

3 likes