Nieuwe Trend?

Tja, zo kan het ook natuurlijk (tu)

http://www.styletoday.nl/2010/03/18/sieradentrend-multiple-watches/

Zit je in ieder geval safe als je er eentje verliest.

:o

Net zo triest als binnenshuis een zonnebril
boven op je hoofd zoals b.v.HenkJan Smit.:sunglasses:

nee vind het niks…
van mij mag deze trend weg (td)

Ziet er niet uit. Koop gewoon een GMT als je meerdere tijden nodig hebt :+ Die ouwe Nicolas Hayek is dus eigenlijk best wel een trendsetter (:smiley:

allemaal nagemaakte mensen, wat een ramp om naar zoiets te kijken

Beste,

Eén horloge en één armband (man dan wel vrouw) vind ik iets uitstralen maar net zoals een vrouw(of man for that matter) met meerdere armbanden rond één pols, vind ik dit erover.
Nu heb ik zowieso al een aversie van ‘trends’ maar dit lijkt nergens op.
Niets zo mooi als eenvoud.

Met vriendelijke groeten
Geert

Maar alle kritiek ten spijt…op die manier krijgt wel je HELE verzameling voldoende polstijd.
rombo

Kijk, dat bedoel ik dus :)-D

en de nodige krassen ben ik bang…

rombo319 Schreef:

Maar alle kritiek ten spijt…op die manier
krijgt wel je HELE verzameling voldoende
polstijd.
rombo

ja zeker, en je hele verzameling vol met lelijke krassen ook nog.

zo ben je toch nooit zeker van de tijd?

rombo319 Schreef:

Maar alle kritiek ten spijt…op die manier
krijgt wel je HELE verzameling voldoende
polstijd.
rombo

goed idee.
meteen geprobeerd, maar ik krijg er maar 8 om mijn pols.
hmm, dan blijven er nog wel veel achter in de schoendozen… :wink:

Ik vind het wel leuk zo’n rij horloges om één pols. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat te kopiëren met mijn goeie horloges. De belangrijkste reden is genoemd; beschadiging.
Aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om een modestatement te maken. Dus met 3 goedkope klokjes zou ik best wel eens willen proberen hoe het voelt ze te dragen als een set armbanden. Maar dan had ik het eigenlijk liever zelf bedacht. Het is namelijk niet zo dat ik rucksichtloss trends volg.
Ik ben bang dat ik wat minder traditioneel tegen sieraden aan kijk als voorgaande sprekers. Ik doe gerust meerdere ringen of kettingen om. Dat is in mijn werk ook geen bezwaar. Toch ik ben mij, denk ik, ook wel redelijk bewust wanneer less more is en zal mij dan aan de situatie aanpassen.

Nieuw?
Deze man (eigenaar Swatch group) doet dit toch al heel lang zo?

Dan was ik m’n tijd toch al een beetje vooruit:D:D

3 franken monsters voorzien van lumpy’s om je linker arm en en 3 franken monsters voorzien van lumpy’s om je rechter arm scheelt in elk geval een bezoek aan de sportschool!

XXoF Schreef:

Tja, zo kan het ook natuurlijk (tu)

http://www.styletoday.nl/2010/03/18/sieradentrend-
multiple-watches/

Wel apart, zo nonchalant een stel horloges dragen. Lijken net een hoop armbanden bij elkaar. Nieuwe stijl… maar niet mijn stijl.