Nieuwe Trident GMT van CW

Mooi horloge, met een mooi formaat met zijn 41mm

Via de UK site met promo code 100CW18 komt ie op een lederen band voor ongeveer €885 :+1:

1 like

Wel grappig de vergelijking met de Steinhart. Die heb ik gehad, en dat was 1 van de horloges die zo’n beetje het langste in de collectie heeft gebivakkeerd. Enorm fijn en comfortabel horloge, super afwerking, geweldige lumen. En dat voor onder de € 500.

De CW heb ik uiteraard niet in handen gehad. Afgaand op de plaatjes -die meestal erg zijn opgeleukt- ziet hij er zeker aardig uit. Logo op de dial en vooral op de kroon zou niet mijn keuze zijn. Ook is de kroon nogal fors, misschien tè fors. De pijlpunt van de GMT-wijzer is mij ook te fors. En dan die drietand achterop de secondenwijzer, zonde. De stalen band ziet er trouwens wèl bijzonder mooi uit. Tenslotte de prijs: 2 x de prijs van de Steinhart.

Nah, dat gaat hem voor mij niet worden.

1 like

Ik vind hem geniaal. 10x mooier dan de Steinhart.

Ik heb een c65 trident vintage en vindt dat CW betere afwerking heeft dan Steinhart. Maar niet 2x de prijs. Dus ja, CW is iets te duur als je retail betaald maar met de korting die bijna wel altijd te krijgen is niet.

Het wordt zeker mijn volgende aankoop.