Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Inderdaad!
Nieuw kleurtje van een horloge en een hele hype.

Waar maak je je druk om, … oh wacht… dit is natuurlijk een horloge forum :crazy_face:

1 like

Ja, klopt, ik merk ook dat er steeds meer klaar mee ben. Heel veel gebakken lucht en daar is dit weer een excellent voorbeeld van. Met veel tam tam een nieuwigheid aankondigen en dan op de proppen komen met hetzelfde model, alleen in een ander kleurtje.

3 likes

Ja eens. Doe mij deze maar.

O wacht! Die heb ik al :grin:

5 likes

Bij schaap 023 hebben ze nog een blauwe op voorraad voor de mensen met interesse…

2 likes

De bb58 blauwe of de gewone bb?

Veel Tudors zijn mooi en zal er ooit wel eentje willen hebben, maar wat een slappe hap van Tudor om hiermee te komen. Mag blijkbaar niet teveel kosten om iets anders te brengen na het P01 debacle. De huidige 58 zal veel populairder blijven denk ik zo. En de 41mm met blauwe bezel en zwarte wijzerplaat bij mij ook i.i.g.

1 like

2 likes

Hij staat toch wel mooi om de pols bij Beckham…Denk dat we even alles moeten afwachten en ervaringen moeten gaan lezen. Ik weet nog dat ik ook niet kon wennen aan Tudor door de snowflake wijzers. Uiteindelijk is het mijn favorite geworden. Niets zo veranderlijk als de mens.

6 likes

Ik blijf snowflake wijzers bij ronde markeringen raar vinden.

Dit was vroeger toch ook niet zo?

Pelagos :+1: , helaas te groot.

1 like

Ik vind 'm top.

1 like

Voor de liefhebbers. Zag net op de Instagram van @WristCandy dat hij er eentje heeft!:slightly_smiling_face:

Ik dacht dat de ‘gewone’ BB58 me al niks deed, maar toen kwamen ze hiermee. Hoe noem je dat, minder dan niks? Gek eigenlijk, want hij heeft best veel wat ik in een horloge kan waarderen.

2 likes

Lastig om de kleur mooi op de foto’s te krijgen zeg :grimacing: Jammer dat deze al gereserveerd was anders had ik m meegenomen. Leuk ding :+1:t2:

16 likes

Ik zou deze toch eerder kopen dan de eerste versie.
Lekker hoor!

2 likes

Nou die eerste vind ik te gek… op foto’s. Op mijn pols was ie meh. Deze daarentegen zie ik mezelf wel mee lopen 🥳

2 likes

Hoe meer foto’s ik zie, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik deze toch wil hebben.
Morgen maar even S&C bellen.

Best wel tof hoor, mooier dan mijn zwarte :thinking:nee. Maar zou 'm wel in 't echt willen zien :smiley:

Zit er veel kleurverschil tussen de wijzerplaat & bezel? Dat vond ik van de Pelagos het grootste nadeel.

1 like

Dat lijkt mee te vallen maar dat licht bij Schaap is zo ruk dat het wel eens tegen kan vallen als je buiten staat :grin:

2 likes

Dat is bij mij ook de twijfel :neutral_face:

1 like