Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Dat weet je nooit… wat toekomstbestendig is…

Dat is waar. Ik denk dat ‘tijdloos’ een betere term is, hoewel dat ook de lading niet helemaal dekt. Wat ik bedoel is dat de ‘faux vintage/retro’ trend ooit ophoudt, wanneer dat uiteindelijk gebeurt bent je naar mijn mening beter af met een ‘neutraler’ horloge.

2 likes

Zo is ie wel ok!

9 likes

Ik ben benieuwd naar de exacte kleur blauw. Het blauw van mijn BB GMT is enkel “blauw” als ik ermee buiten in het zonnetje loop. Binnen en/of onder kunstlicht is het donkergrijzig zeg maar.

Hij heeft mij nog niet overtuigd maar dat komt denk ik omdat ik de eerste heb. Staal zwart zou misschien gaver zijn. Blauw sunburst is ook wel mooi denk ik…

Heb eentje besteld

3 likes

Waar heb je hem besteld en is er een wachtlijst?

Dat blauw op blauw ziet er voor mij wat goedkoop en mat uit. Maar ik snap wel dat er mensen zijn die het kunnen waarderen.

https://www.instagram.com/tv/CCFvJd7Fh-B/?igshid=bzwtllsirctl

de eerste unboxing is al live, ik ben niet onder de indruk…

Ik zit overduidelijk in fase 8 van de horlogecurve want ik vind deze aandacht werkelijk ridicuul. Gewoon een bestaand horloge in een andere kleur, die ook nog eens al langer bestaat bij een ander model. Wat een armoede dit.

10 likes

Ach beter af bent…?

Wat boeit het, koop een horloge dat je leuk vindt, geniet ervan als je het draagt.

En als je het zat bent verkoop je het weer!

Dan zul je meestal afschrijven, big deal.

Als je horloges koopt van geld dat je kunt missen en dan echt als in missen en niet als “ik heb een stevige rekening van de garage dus in de verkoop gaat…of ik heb een huis van 3 ton plus gekocht en blijkbaar heb ik toch die paar rooitjes nodig…” maakt het allemaal geen moer uit.

4 likes

you’re right!

Leuk horloge nevertheless!

1 like

Zeker, maar ik waardeer des te meer mijn Tudor Sub uit ‘90.

38 likes

:drooling_face:

1 like

Wat een schoonheid.

1 like

Dit filmpje heeft mijn beslissing vergemakkelijkt. Ik vind het blauw wat te saai. Dus terug schrappen van de wishlist

Dit is toch echt wel lekker zo hoor op staal, poehee

Hij heeft er ook alles aan gedaan om het er zo lelijk mogelijk uit te laten zien zeg, man man man dat dat zich influencer mag noemen :joy:

Thanks, maar we hebben het over die ‘58 hé. Ik geloof trouwens niet dat Tudor ooit nog een duiker onder de naam Submariner uit zal brengen, maar dat terzijde. Met die naam komen ze gewoon in Rolex territorium en dat zal nooit gebeuren denk ik.

2 likes

Ik vind het een topper! Goede maat, goede kleur en zeker beter dan de 41mm Blackbay die alleen een blauwe bezel had (en nogal dik was)

1 like

Daar is Rolex toch ook heel goed in? Komt ook uit dezelfde fabriek natuurlijk…En wat doet Seiko tegenwoordig met al die fabrieksmods?

1 like