Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

De vraag is hoelang andere kleuren op zich gaan laten wachten…

1 like

Het is meer een combinatie tussen hun Black Bay and Submariner 9401 geworden.

Sportief retro? :wink:

6 likes

helemaal mee eens!

2 likes

Ik vind de kleurstelling van de 41mm Black Bay Blue toch beter. Dus zwarte plaat met blauwe bezel… Dat (hoe onlogisch ook) klopte gewoon beter IMHO.

Voor de rest iig blij dat ze geen gilt hebben gebruikt (dat lekke me niks op dat blauw). Wellicht is ie in het echt wel prachtig. Ik vond de blauwe bezel op de bb41 toen ik hem had iig helemaal geweldig (oogte vrij donker). Als deze (inclusief plaat) net zo donker oogt gaat het goed :stuck_out_tongue:

Voor nu op foto’s wint de oorspronkelijke bb58 het.

En inderdaad rivetband had niet gehoeven. Ben het niet vaak eens met @lasteraar maar denk dat hij in deze het wel bij het rechte eind heeft.

1 like

…hijg hijg hijg, … pfff. :mask::sweat_smile:

Ben ik nog op tijd jongens? Moest even rennen!

Eens.

Omdat er nog niet genoeg zwarte duikers zijn? Ik bedoel, wat schieten we daar nou mee op een zwarte BB58. Oh wacht, hadden we die niet al … :wink:

Waar ik bij de zwarte versie de plaat juist een van de mooiste aspecten vind, heb ik bij de blauwe het idee dat de wijzerplaat het horloge wat vlak maakt. Op de filmpjes natuurlijk, kan in het echt anders zijn.

1 like

Ik heb vooral moeite met 39mm. Vind em zeker niet slecht! In het echt zal die mooier uit de verf komen dan op de foto’s. Waarschijnlijk.

De zwarte bb58 vind ik nog steeds gaaf. Deze blauwe vind ik wat minder aanspreken. Het hiervoor omschreven als “vlak” vat het voor mij wel samen. Misschien kwestie van tijd.

2 likes

Erg geslaagd model… ga 'm gelijk bestellen ! :star_struck:

Ben alleen benieuwd wanneer de eerste geleverd zal worden. Als het net zo gaat als bij Rolex zitten we in september / oktober of wellicht nog later…

2 likes

De meeste ad’s hebben al 1 of meerdere in stock :wink:

1 like

mooi ding, maar al die heisa en hype over een bestaand horloge in andere kleuren? lichtelijk overdreven vind ik

6 likes

:star_struck::raised_hands:

1 like

mooi hooi, ik houd wel van die koele uitstraling… ik mis alleen nog de datum…

SRP was 3,4K ongeveer?
Vandweek even kijken of schaap al iets heeft liggen…

1 like

Laten we het hopen…

Ja vemoed ook gewoon 3.470,- EUR.

1 like

idd, zal wel in lijn zijn

nu ik langer kijk… misschien wachten op meer releases (rode bezel, stalen bezel… met gewone zwart-zilveren plaat natuurlijk)

wachten is lastig

1 like

Ik vind 'm errug lekkerrrr! :ok_hand:

Super mooi, ik denk dat veel hun negatieve mening gaan bijstellen als ze hem irl zien.

Mooi horloge, lelijke band.
Als ze nou een Pelagos zouden uitbrengen in de 58 afmeting :heart_eyes:

8 likes

zo zou de originele nog mooier zijn :smiling_face_with_three_hearts: (ja ik weet het, mad paint skills)

4 likes