Ik vind er het wel inpassen maar bij deze hoort een band zonder de faux rivets.
Heb het idee dat dit nep is of slechte kwaliteit foto. We gaan het morgen zien. Bammmm suprise BB58 GMT met Pelagos sluiting
Ja dan zou ik het akelig moeilijk hebben hem te laten liggen!
wordt ie eigenlijk om 00.00u 1 juli vrij gegeven? Of is er een tijdstip aangekondigd
Het filmpje vermelde 07.00
Op deze foto ziet ie er toch weer een stuk beter uit
(bron: Bark&Jack)
Edit: wat ik mij afvraag, krijgen die blogs en websites ed geen problemen om voor de officiële release al materiaal te plaatsen? Of is het marketing technisch etc interessant voor Tudor.
Deze stond al een tijd op mijn wishlist, maar dan wel zwarte plaat en blauwe bezel. In volledig blauw oogt het horloge ‘saai’. Wellicht eens in het echt bekijken.
Saai. Much Ado About Nothing
Die wijzers zijn wel strak wit zeg. Oogt een beetje goedkoop of het moet in het echt meevallen
De eerste bewegende beelden? Check het filmpje van Tudor zelf:
Niet zo’n knaller als ik had gehoopt maar op deze foto toch wel mooi. Ik denk dat dit echt een horloge is dat je in het echt moet zien.
Hij is zeker niet lelijk. Hoewel de award voor de mooiste stalen blauwe Tudor duiker nog steeds naar @Spoon1 gaat.
Alle comments op een rij gezet voor mezelf:
- deze moderne uitvoering was imho passender geweest op een non-fake-rivets band
- ik vind de blauwe plaat icm blauwe bezel wel mooi en geslaagd
- had ik al dat blauw liever gezien icm rosé gouden accenten ipv wit/staal voor een meer klassieke uitstraling? Ja.
- verdrijft deze blauwe BB58 mijn blauwe 79220B uit de collectie (zoals mijn normale BB58 de 79220N uit de verzameling heeft gehouden)? Nee.
- komt deze blauwe BB58 er ooit? Mss dat ik hem voor 3K ooit cadeau zal doen aan mijn vrouw, kan ik hem ff lenen en daarna snel de 79220B weer omdoen
Ik ben vooral benieuwd naar de andere refs/modellen die eraan zitten te komen…
Ik snap niet dat ze vasthouden aan die rivet-band.
Ok. De zwarte-uitvoering heeft een retro-style. Dus daarom … Rivet…
Dat het fake is zie ik dan nog even door de vingers.
Maar nu maken ze een blauwe uitvoering met witte opdruk op de wijzerplaat. Niks geen retro. Gewoon sportief.
Maar dan wel die lilleke rivet-band erop?
Het was al fout. Nu is het dubbel fout.
Tudor, je snapt er niks van.
Ik vind t niks. Vond de blauwe 41mm al de meest saaie vh stel dus snap de keuze niet. Daarbij komt inderdaad die band… waarom… Absolute no go voor mij.
Vind het persoonlijk absoluut geen verbetering ten opzichte van de zwarte uitgave.
Kennelijk wit gouden wijzers en markers. Dat geeft wel een fijne look denk ik.