Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Met datum, dan was ie helemaal top. Hier boven een bb steel bezel met datum waarbij de bezel is vervangen

1 like

Ik denk dat de horlogewereld ontploft als ze een ‘echte’ Tudor retro sub uit zouden brengen, in het rood van mij part :slight_smile:

7 likes

Voor een stuk minder een subje… :wink:

1 like

Yeah. Ik zat vorig jaar in de startblokken om toe te slaan, maar toen kwamen ze met die lelijke PO-1.

Een Tudor Sub met kleur wil ik wel.

2 likes


Wat een heisa weer, waarschijnlijk wordt het een (te) veilige en saaie keuze.

15 likes

https://www.instagram.com/p/CCDs2g4HFYP/?igshid=14i6mna98npcy

12 likes

Haha, schitterend.

1 like

Gaaf hoor :sunglasses:

Meh… in theorie klinkt het gaaf, maar zo vind ik het maar een fletse combinatie. En terwijl ik de rivets mooi vind op mijn 58, werkt het hier inderdaad niet…

Ik doe mee met @dreski en @RobinH ! In de zwarte met goud zit tenminste wat pit en vintage flair :sunglasses::+1:

6 likes

Klik voor bewegend beeld

2 likes

Echt heerlijk ja. Ik geniet er al anderhalf jaar van en dat is uitzonderlijk voor mij. En feitelijk dankzij jou Jasper. Jij hebt eens een verhaal gepost waarom jij hem zo leuk vond. Het frivole van de gouden accenten, de maat en de vibe die het uitstraalt. En toen zag ik het licht!

Nog iedere keer blij als hij om de pols zit dus!

Dit lijkt niet zo geslaagde combi…

8 likes

Prachtig in ieder geval. Alleen ik vind de gewone mooier/warmer.

De plaatjes worden zo wel veel duidelijker :smile::+1:

Tsja… had hoop maar wordt toch maar de Pelagos. :frowning:

1 like

Oeoe supertof op die strap!

1 like

Hah mooi te lezen dat mijn NA post toch iets opgeleverd heeft :smiley::+1: hier is’t ook een blijvertje gebleken! Die strap van je hopelijk niet :see_no_evil:

1 like

Eerste is vandaag blijkbaar al aangekocht door iemand.


3 likes

Hmmm, als dit het wordt zou ik eerder voor de zwarte gaan. Maar om mijn kleur in de collectie toe te voegen wordt het waarschijnlijk de bb36 blauw.

Edit: uiteraard moet je het horloge irl zien

Ik vind hem mag ik het zo zeggen een beetje saai zo? De kleur blauw en tudor gaat normaal goed samen maar dit is het gewoon net niet. Ik vind dit dan ook niet echt in de bb58 lijn passen.