Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Lang leve de originele

15 likes

Deze foto van het officiele Instagram kanaal van Tudor geeft al weer een heel ander beeld.
Veel minder flets.

Waarheid zal wel ergens tussen de marketing foto en de onofficele foto’s liggen gok ik.

7 likes

Dit is niet de 58, maar een standaard Black Bay.

3 likes

zal wel aan mij liggen, maar deze heeft een blauwe crowntube?! sinds wanneer zit er op een 58 een gekleurde crowntube?

Das de 41mm

Was door die shiny bezel te afgeleid om te zien dat het dus niet de bb58 was. Mijn fout :raising_hand_man:t2:
Ook een leuk horloge, dan dan weer wel.

1 like

Wel mooi dat de primeurdrift van velen er voor zorgt dat we vandaag een overvloed aan 41mm modellen te zien krijgen.

4 likes

Dit is de 41mm 79230B… Check de tube. Oud nieuws dus. Denk je dat Tudor de nieuwe BB58 op Insta prijsgeeft voor de international (press) release? Don’t think so.

Edit. Duhh. Spuit elf hier. Vele anderen waren me uren geleden al voor. :roll_eyes:

3 likes

Dat is de 4… hahaha nee grapje. Nog eventjes en dan komt de nieuwe BB58 in het groen🤪

1 like

Is de 41 mm duh!
Wat een gast, dacht dat hier alleen professionals kwamen.

-edit- oh wacht was het zelf. Oeps! :sweat_smile:

Ben overigens nog steeds wel heel benieuwd hoe die er in het echt wel uit komt te zien.

2 likes

Misschien een domme vraag, maar hoe weet iedereen zo zeker dat de nieuwe release een blauwe is,?

tudor heeft op de nieuwe prijslijst die per 1 juli geldig is de ref van een nieuw model gezet.
Dit refnummer is het nummer van de bb58 maar met een B erachter ipv een N (Blue vs Noir).

4 likes

FTFY

1 like

Lelijk.

Wel mooier dan een moderne Longines of Omega.

Maar die zijn ook lelijk.

1 like

Duidelijk inderdaad, thnx voor de uitleg.

Hier ziet hij er al wat minder “saai” uit moet ik zeggen.

8 likes

Maar toch een stuk saaier dan de linker… :wink:

3 likes

Eens. Ik had graag een rode willen zien.

De horlogewereld ontploft als er ineens een sunburst BB58 verschijnt in deze kleur. Misschien gaan ze nog eens naar mij luisteren.

18 likes

Was al beter geweest!

Het is ronduit saai om in elke maat dezelfde kleuren uit te bengen.

3 likes

Ik vind 'm spuug lelijk in het blauw, alle andere variaties waren mooier geweest… bv zwart op zwart

4 likes