Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Wijzerplaat lijkt wel echt blauw te zijn. Dat is op mijn 41mm 79220B niet het geval.

Maar de charme van de bb58 mist hij wel door het gebrek aan vergulding vind ik persoonlijk. De renders die @dennisyzf plaatste was veel gaver naar mijn mening.

4 likes

Beetje suf zo inderdaad, maar vraag me af of dit geen 41mm is.

Geen idee. Ik zag deze op Rolexforums langskomen.

blegh

Had mooier geweest met Pelagos blauw…

1 like

Valt mij een beetje tegen in vergelijking met de renders. Toch eerst maar in het echt bekijken.

6 likes

valt echt enorm tegen… maar het is wel een moderne opvatting van de 58 casing, dus veel mensen vinden het wss helemaal top.

1 like

De band is zo fugly

4 likes

Jammer dat de rivets niet echt zijn, maar voor de rest vind ik de band wel mooi… op de originele BB58, maar niet op deze. De vintage vibe is bij deze verdwenen, waardoor de band ook misplaatst voelt.

Edit: vergeet ik bijna het horloge zelf… Ik dacht dat nieuwe kleuren op de BB58 heel gaaf zouden zijn, maar ik vind dit te klinisch.

1 like

Er gaat echt niets boven de eerste…

11 likes

helemaal eens!

Doe mij ook maar het origineel.
Hoewel een beetje minder goud wat mij betreft een verbetering zou zijn is de blauwe 58 wel erg klinisch. Lijkt echt op een ander publiek gericht.

Ik vind het juist wel tof dat ze voor zilveren i.p.v. gouden accenten hebben gekozen. Dat -en het ontbreken van het rode driehoekje- maakt het meer een modern horloge om te zien. Ik denk persoonlijk dat de retro-hype wel een beetje over zijn hoogtepunt heen is, dan heb je hiermee een meer toekomstbestendig horloge. Als ze nou ook eens van die rare nep-klinknagels in de band afstappen is het wat mij betreft helemaal goed.

3 likes

Ik hoop dat hij niet aanslaat, want ik vind 'm super mooi, en wil 'm wel

Ze is altijd wel vrolijk en energiek , leuke filmpjes van haar :+1:

3 likes

Zeker! Ze is getrouwd las ik, dus ik zoek even verder. :wink:

Iemand de nieuwe BB in het blauw al in handen gehad? Staan we al ergens op een (wacht)lijst? Jaja, hij komt er aan!

unnamed

Het gehype van Tudor ‘liefhebbers’ begint trouwens best wel een beetje op Rolexgedoe te lijken. Vind ik geen goed nieuws.

1 like

Dat blauw ook. Wat.een.timide.schijtkleur.zeg.

Ze hadden gewoon die felblauwe Pelagos kleur moeten gebruiken.

7 likes

Misschien.

En misschien ben ik het daarom hier helemaal mee eens.

En misschien zorgt de combinatie van die rare eígenlijk goedkoop-aandoende band met rivets en die vrij fletse kleur voor een horloge wat mij iig koud laat. Laat staan ik de enorme hype waard vind.

Maar het is allemaal speculatie. Overmorgen weten we meer!

Ja niet dus…:roll_eyes:

1 like