Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Op verzoek verwijderd
Jur

3 likes

Ik ben wel benieuwd!

Begrijp ik het nou goed dat Gassan zegt “niks te hebben gehoord” en bij Ace & Dik heb je de BB58 Bleu kunnen passen en bezichtigen?

2 likes

Foto?

1 like

Weet je zeker dat het om een BB 58 ging? Of was het misschien een ‘gewone‘ Black Bay?

Iedereen bijna lyrisch over hetzelfde horloge met een andere kleur bezel?
Had liever een P01 aanpassing gezien met een kleiner bezel borg mechanisme op een stalen band. :thinking:

@Captaingingerbeardd werkt daar toch? :slight_smile:

Zal idd wel de gewone blauwe Black Bay zijn geweest

1 like

Jup, das idd 'n flets ding.

Die heeft gewoon de lompe dikke 41mm om z’n polske gehad

1 like

Tuurlijk.

Edit: ik vind 'm wel wat hebben eigenlijk, de 58 is een top maat. Blauw is misschien wat spannender dan de normale zwarte die ik op de pols wat saai vond


1 like

Op welke punten zou een blauwe BB58 verschillen van de gewone Black Bay in 41 mm? Behalve de maat.

Hebben we het nog steeds over het horloge?

1 like

Niks behalve dat inderdaad

Blijft een heel mooi horloge, staat buiten kuif. Maar jammer dat er verder dan weinig vernieuwing is.

Zou niet mijn eerste keus zijn.

18 likes

Hij heeft een blauwe wijzerplaat of lijkt dat maar zo?

Stoer, eerste gelekte foto?

Ja als dit hem is dan skip ik hem want nu is het gewoon een verkleinde blackbay en totaal niets te maken met de 58 lijn behalve de maat naar mijn mening.

2 likes

De mijne ook niet. Toch zou dit wel een succesnummer kunnen blijken te zijn voor het grote publiek.

Ik meende trouwens te hebben begrepen dat hij in Dui/Oost minder gaat kosten dan de huidige op staal, nl. 3.430 euro. Voor de NL markt geldt blijkbaar iets anders.

1 like