Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Was aan het kijken naar een bb36 blauwe plaat, maar denk dat mijn plannen zo maar eens gewijzigd kunnen worden.

3 likes

Nondeju.

1 like

Dit is gaaf zeg!

1 like

Smaakmaker :yum: !

Dit is nog een render die oa op insta circuleert.

Als ie er komt met blauwe plaat en warme matching/goudkleurige elementen in de bezel inlay -en daardoor totaal anders wordt dan mijn huidige ā€˜koeleā€™ 79220B- dan kan ik de AD alvast gaan bellenā€¦

Nog een paar daagjes wakker liggen maestro :joy: !!

5 likes

Als je maar niet de AD belt die ik ook belšŸ˜‚ ik ga in een slaapzak bij @Samurai op de stoep liggenšŸ˜

2 likes

Hahaā€¦ geen probleem. En als we wel dezelfde AD spreken ook geen probleem :sunglasses:.

By the way, wie of wat is Brexit hier op het forum? Of bedoel je op de stoep van Schiphol gaan liggen en vervolgens uitchecken richting de UK (zoals Lucas vandaag in een ander draadje)?

3 likes

@Samurai (Sam) is forumlid en werkt bij een (hele mooie) AD hemelsbreed een km of 7 van mijn woningšŸ˜€

3 likes

Ahaā€¦ die! Van House of P****s bedoel jeā€¦ Nope. Dan zitten we elkaar niet in de weg :joy:!!

1 like

Oeoeoeoe dit zou het antwoord zijn op Ć”l mā€™n ā€˜wat-wordt-het-volgende-horlogeā€™ vragen! Clean design? Check. No date? Check. Diver (want ja, je moet er eens aan)? Check. Misschien niet gelijk maar na een tijdje redelijk te krijgen? Check.

Ik hoop ook op een ā€˜koeleā€™. Goudkleurige wijzers/indices/belettering zouden me iets te veel lijken op mā€™n CHNR.

Jij hoopt op een koele versie, ik op een warmeā€¦ dus Tudor kennende zullen ze ons wel iets met iets anders gaan verrassen :wink:.

1 like

Tropical dial met faded insert, gewoon zo uit de doos? :exploding_head:

2 likes

Sowieso mooi ding. Ik had gehoopt op BB58 gmt.:ok_hand:

2 likes

Inclusief instelbaar teveel verspringende datum, gewoon omdat dat natuurlijk altijd het plan was.

Dit is toch niet mooi? Kwestie van smaak dan. Zo een wirwar aan kleuren. Blauw blauwā€‹:muscle::muscle: afijn we gaan het zien

3 likes

Heeft iemand in NL zā€™n naam al op een lijst? Op Rolexforums hebben ze het er al over voor de VS. Morgen maar es naar Gassan fietsen.

Ik vind die klinkers aan de zijkant vd band beter kwa looks passen bij de zwarte met dat rooie driehoekje. Past imho meer bij het retro gevoel dan dit frisse blauwe.

1 like

Bij Gassan achter Waterlooplein langsgefietst. Die hadden nog niks gehoord. Ze leken oprecht, maar dat dacht ik ook toen ik nog nat achter de oren was en in het verhaal geloofde ā€˜geen wachtlijst, kom maar lekker vaak langsā€™.

Ik heb al van 2 vrienden gehoord dat ze hem woensdag kunnen komen ophalen. Ze konden hem alleen nog maar via fotoā€™s zien maar dat maakte ze niet uit.

De meeste horloges worden via previews en events al voorvertoond aan mensen voordat ze officieel bekend worden gemaakt

https://www.rolexforums.com/showpost.php?p=10709234&postcount=136

My AD contacted me Friday and said the order is placed and he will send the invoice first thing on Tuesday morning for me to pay by bank transfer.

I bought all the recent (Past 2yrs) releases this way, my AD manager knows what i like with the exception being the bl**dy awful P01.

Maarrrrrrā€¦gaat het 1 nieuw model zijn, meerdere nieuwe modellen en/of wordt de ā€œoudeā€ bb58 discontinued?

#spannond

Wat is Engels toch een heerlijke taal! Je ziet het afgrijzen op het gezicht van de geciteerde man :grin:.

+1 hier.