Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Jenni Elle zegt in haar review van de bb58 blue dat er dus dit jaar nog aantal releases komen. Laten we daar op hopen😁

2 likes

Ik vind hem mooi maar niet zo mooi dat je zegt: Wauw! Hij heeft niet de magie van de zwarte, en die zal mijn collectie dan ook niet verlaten.

nee dat zegt ze niet, je moet niet alleen maar naar haar kijken he maar ook luisteren😂

1 like

:laughing:

7 likes

Doe mij maar de eerste! 1 weekje oud en aant genieten moetk zeggen. Hoezo hij trekt niet mooi???

10 likes

Die band is zooooooooooooo lillek.
Dat trapsgewijs smaller worden ook. Bij Rolex krijg je een smooth egale versmalling v/d band.
Hier zijn het net blokken. Als een traptrede. En dan die afschuwelijke fake rivet… bah

Maar idd. De lugs zijn wel mooi.

4 likes

Overdrijven is ook een kunst :wink: zoals met alles vind ik dat een foto dit nogal uitvergroot. Om de pols is’t niet meer dan een leuk extra detail die bijdraagt tot de retro stijl.

Ik ben het wel eens dat de blauwe zonder had gekund.

3 likes


:ok_hand:t3:

12 likes

Zie ‘m toch liever op staal…

21 likes

Ik niet :stuck_out_tongue:

1 like

Als ik iemand blij kan maken met een BB58 Blue op staal, stuur maar een PM. Heb er 1 in reservering staan.

5 likes

Vanmorgen het horloge kunnen passen en moet zeggen dat ik het beter vond dan ik gedacht had. Kleur is mooier in het echt dan dat internet laat lijken.

1 like

Ik dacht dat ik ‘niet zo’n grote fan’ van de band met fake rivets was… maar jouw weerzin (lees: woede :rage:) tegen die band slaat echt alles :joy::joy:!!! Geweldig. Blijkt het met mijn weerzin toch wel mee te vallen :wink:

2 likes

De band is de enige reden die me ervan weerhoudt een recente BB te kopen.

Ik denk er aan een 93150 op een bb58 te zetten. Dit past schijnbaar perfect op de end links. Alleen nog uitvinden of de tudor clasp dan gewoon past.

6 likes

Als de 93150 het zelfde is als de 9315 zou ik zeggen dat deze 16mm is bij de clasp zo als het geval is op mijn medium sub.

Oeh, nice! Die band zou ik ook willen.

Ik haat weekends…

Ligt bij Tensen in antwerpen in de virtrine. Viel me echt tegen. De kleur doet me weinig. Nu even qualy van F1 in ierse pub en dan de zenith defy classic passen. Best niet stevig id pints duiken

2 likes

Lekker een Guinness erbij😋

1 like