Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Er zijn weinig bieren die ik niet binnen krijg, maar dat is er 1 van

3 likes

Heb de blauwe bb58 nu een aantal dagen als background op mijn laptop en moet zeggen dat ik wel overtuigd ben.

Wil hem ook kopen , hoe lang zullen de wachtlijsten zijn?

1 like

Ik heb geen idee, voor mij staat het sowieso pas ergens volgend jaar op de planning.

1 like

Ik vind m minder geslaagd zo… de kleur van de plaat en de fake rivets doen t echt niet voor me. Als ze echter de gmt in dit formaat maken…

Besteld op de ‘nato’ :ok_hand:t2: Nu al een wachtrij bij Schaap, maar dat komt wel goed… :smirk:

1 like

Gaven ze ook een wachttijd aan?

1 like

Ik zie op de website van schaap enkel de uitvoering op staal.
Wat scheelt dat eigenlijk in prijs?

Ik heb rechtstreeks contact gehad en deze was erg populair begreep ik, maar wel gewoon te bestellen. De prijs ligt € 300 lager als ik mij niet vergis.

1 like

Check, thanks :+1:

Dit had ik ook begrepen ja.


Ik ben er ook wel een beetje weg van :blush:

7 likes

Ziet er goed uit! Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind 'm geslaagd :grin:
Heb ook een wat kleinere pols dus dan is de 39mm een goede toevoeging aan de 40- en 42-ers die ik al heb.

1 like

Is een korting tegenwoordig nog bespreekbaar bij AD?

Alles is bespreekbaar :wink: Maar dit nieuwe model is wel heel gewild. De kans is dus niet zo groot dat het ook lukt denk ik. Iemand anders een andere ervaring met de nieuwe 58?

Iets wat ‘nieuw’ is trekt altijd… heb jij dat ook? Dat zou voor mij al een reden zijn waardoor de bleu een streepje voor heeft op de noir.

Ist niet beter om toch de stalen band versie te kopen? Is ie dan eventueel in de toekomst niet makkelijker te verkopen?

1 like

Ik zou deze altijd op staal kopen…later stalen band bijbestellen igv spijt will cost you, big time

2 likes

Aha in dat geval goed dat je bij je keuze blijft. :smiley: Heb je jezelf op de wachtlijst laten zetten?

1 like

Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren…

Waarschijnlijk lastiger om te verkopen zonder stalen band inderdaad, maar dat ben ik sowieso niet van plan. Normaal vind ik staal ook wel mooier, maar de stijl van deze band (de rivits) spreekt mij niet zo aan. En als ik compleet staal wil op dag X dan pak ik dan wel een ander klokje :slightly_smiling_face:

2 likes

Happy wordt je er toch wel van; zowel blauw of zwart. Met de band/kast/lunette en - de kers op de taart - het saffier is het geheel gewoon erg fraai :slight_smile:

1 like