Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Dat is uiteindelijk wel duurder dan direct op staal kopen, maar altijd een mogelijkheid natuurlijk :grin:

1 like

Vinden jullie de nato band van de bb85 Blue ook zo extreem kort?! Past maar net om m’n pols.

Wat is je polsmaat als ik vragen mag?

Losse bb58 band is € 800,-

1 like

Pfoe. Ja. Dat dus.

Een beetje off topic, maar hier trof ik wel veel Tudor kenners - hetgeen ik zelf (nog) niet ben. Momenteel ben ik me aan het oriĆ«nteren (en heb ik hem vrijblijvend in bestelling staan) op de black bay GMT (https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay-gmt/m79830rb-0002) - ik moet hem nog aan m’n pols zien.

Ben benieuwd naar de ervaringen, gebruikers foto’s (ipv marketing) en meningen uiteraard!

5 likes

Geen idee :scream:

Schijnbaar is het een fors en dik horloge van wat ik heb horen zeggen

super gaaf. Ik heb hem op staal gehad en op leer. Beide opties prachtig, hoewel ik voor staal zou gaan.
Ik zou hem graag weer eens terug hebben ooit. Maar nu heb ik andere wensen.

Mijn pols is 17,5cm. Ik vind de afmeting prima.

De nato kun je langer maken door te schuiven met de gesp. Beetje lastig om te doen, maar hij kan dus langer gemaakt worden.

Hier is ook wel duidelijk te zien dat ze voor deze geen faux-rivet band hadden moeten nemen. Een normale oyster was veel beter geweest.

€900 werd me zelfs laatst gezegd!

Brengt nogal wat te weeg die rivets. Heb er total geen problemen mee gelukkig…

1 like

Vraag me ook af of er zoveel gezeur was geweest als het echte rivets waren

Ik denk nog meer. Die banden zijn lastig in te korten

Mooi en goedkoop oysterband:

2 likes

:man_facepalming:

Gewoon altijd een horloge op staal kopen. De lederen banden en nato’s zijn altijd goedkoper om achteraf te kopen dan de stalen band.
Zo’n after market band zou ik lekker links laten liggen is het gewoon net niet. Leuk op een Seiko SKX maar op een Tudor, naaah :sweat_smile:

3 likes

Ik zou het ook niet doen.
Maar wellicht interessant voor de anti-rivet gangers.

Sinds wanneer vraagt een AD (in amsterdam) een aanbetaling van 500 euro voor een plek op de wachtlijst?