50 ex., al uitverkocht …
Ze pompen de LE’s en nieuwe modellen er wel met een sneltreinvaart uit zeg! Wel leuk dat het er maar 50 zijn.
Hoewel tudor bb mooi model is word je wel doodgegooid met van allerlei kleine detailswitches van het model … alsof ze denken bij tudor “we zullen elk laatste eurocentje opbrengst uit dit model wringen”
Inderdaad, Tudor begint op Omega te lijken met hun ongelimiteerde Limited Editions van de Speedmaster en Planet Ocean.
Moederbedrijf Rolex is (gelukkig) erg behoudend, dochterbedrijf Tudor wordt gebruikt om los te gaan op re-issues en Limited Editions. Vooral de Black Bay wordt “uitgemolken”.
Nog steeds blij met de “originele” overigens
Hij is wel heel mooi met die rode text en tip, dat zijn de enige verschillen met de normale BBB toch? (Naast de text op achterdeksel).
Weet iemand of de verschillen in dikte van de kast (ETA vs Manufactuur) dermate groot zijn dat het echt voelbaar/zichtbaar is?
Nee, niet voelbaar. Wel zichtbaar. Kast is iets dikker… Ik spreek dan over de Pelagos. Heb de ETA (25500TN) variant gehad en nu in bezit van de 25600TB met manufactuur (MT5612)
Die en de rode gewoon de mooiste, met halfrond Self-Winding. Zoals het heurt.
De smiley?
Yup. Waarbij, ik zie geen ogen en zo, dus ik voel dat niet.
Waanzinnig mooi!
Dat rood en goud vloekt een beetje in mijn ogen…
Dan toch liever de black bay steel
Ik vind 'm best geslaagd. Net ff iets leuker dan die rode niet-gelimiteerde.