Altijd een slangenkuil tweedehands of marktplaats.
Ligt de black bay pro ook al bij de ADâs om te passen?
Morgen ga ik even langs mijn AD, zodra ze er liggen laat ik het weten
Ik zat ook te twijfelen om morgen de stad in te gaan, ff bij paard&limoen kijken
Verwachting pas rond mei / juni. Amerika en GB schijnen wel al bediend te wordenâŠ
In Amsterdam zijn ze nog niet binnen.
En dan zonder de stalen band, alleen op nato�
Ik zou hem wel op leer of de nato willen.
Even het blauwe gedeelte in de gaten houden
Prachtig!
Ja idd. Had de hoop dat ze dat voor dit jaar al doortrokken op de 58, helaas niet.
Als je eenmaal de glide lock gewend ben⊠zou niet zonder willen
Ik heb mijn bb58 weggedaan, omdat het geen glidelock had. Je mist dat ding echt hoor. Ben daarom erg benieuwd naar de Pro!
Yup, Begrijp het.
Komop Tudor, als je meeleest: easy linkje ook goedâŠ
Vraagt 3480âŹ
Maar blijft een slangenkuil dat platform.
Ik vind hem erg flets lijken op fotoâs van potentiĂ«le klanten en eerste kopers. Teveel staal te weinig contrast ofzo, ik kan het moeilijk uitleggen. Het doet me een beetje denken aan de p01. Heeft iemand er al eentje kunnen kopen (en ophalen)?
Vind het toch echt wel een prachtig horloge!
Sta ik ook van te kijken, die dikte. De Aeronaut gmt is zelfs maar 10,6 mm dik. (Boekjes zeggen trouwens 11mm). Maar goed die heeft dan weer een waterdichtheid van 150 m.
Toch vind ik de pro wel iets hebben. Dus ik sluit niet uit die hij er niet gaat komen (ooitđ).
Lekker man veel draagplezier gewenst met deze schitterende aanwinst
Mooi. Maar zo naast de bb58 vind ik de bb58 toch meer karakter hebben. Vind de dial van de bb58 ook beter in balans, niet enkel door t ontbreken van de datum.
Edit: die jubilee staat hem ook wel goed hoor.
Begrijp het wel. Vind dit een van de meest geslaagde releases dit jaar.
Zo, de eerste staat al in het blauw.
Dat is snel.