Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Lekker man.
Mijn AD had ze nog niet binnen gekregen.

1 like

Doe je goed! Heel veel plezier gewenst!

1 like

Foto’s! Wij willen foto’s :slightly_smiling_face::upside_down_face::slightly_smiling_face::upside_down_face::slightly_smiling_face::upside_down_face:

2 likes

Ben je er al @WatchManiac. Ik hoop van harte dat het horloge je bevalt en je hem koopt. Gewoon zodat ik hem op HF kan bewonderen. :laughing: :+1: Ik ben heel benieuwd naar de dial en die hoge lumedots.

4 likes

Lekker! Gezien een demo… thunder night metallic waarschijnlijk? :heart_eyes:
Veel plezier vandaag!

Gekocht?

Geen idee of het wel of niet klopt. Maar volgens mij laat noch Rolex, noch Tudor noch de foundation ook maar iets los van de bedrijfsstrategieën. Het feit dat er op voorhand nooit iets uitlekt over nieuwe modellen geeft al aan hoe strikt het allemaal is. No offence verder, maar dat jij weet hoe wel zit maakt mij vooral erg nieuwsgierig. Heb je ook bronnen? En dan bedoel ik niet Wikepedia.

Gevoelsmatig denk ik wel dat het een pot nat is. Maar dat we vooral moeten denken dat het volledig gescheiden bedrijven zijn. In het verleden was het toch minder een USP dat Tudor het kopieermerk van Rolex was. Dat imago hebben ze grotendeels afgeschud.

Maar ze proberen nu wel de krenten uit de pap te halen (zeker niet onterecht) door met instemming van moeder Rolex nieuwe hommages te maken die ook in het huidige tijdsbeeld passen.

Ja prachtig inderdaad,.
Neem aan dat die gewoon is mee gegaan… om de pols

Die nieuwe GMT s&g staat je zeker lekker :muscle:t3:

Gefeliciteerd alvast :star_struck:

1 like

In België blijkbaar aan het uitleveren aan de gelukzoekers te zien…

Zijn nog “redelijke” prijzen toch?
Okay, een beetje Premium wel maar goed. We zullen zien of ze een beetje normaal verkrijgbaar worden.

1 like

Dat beetje is toch al gauw 30 procent volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoe beviel de nieuwe clasp, Frank? Voelt die ook wezenlijk anders dan de vorige clasp? Heb je de T-fit verstelling nog kunnen proberen?

Ik ben daar wel heel benieuwd naar. En ik hoop toch eigelijk wel dat Tudor de huidige BB58 modellen toch ook nog een upgrade geeft naar de nieuwe clasp. Want dat zou mij nu nog wel tegenhouden om een BB58 te kopen.

Ik heb persoonlijk geen probleem met premium.
In het verleden ook al genoeg betaald :grin:.
Het is enkel jammer om te kopen uit winstbejag en dat is na één dag of zo terug in de verkoop met een mooie premium toch wel het geval denk ik.
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk, wie weet als je de listprijs wil geven gaat de verkoper akkoord…

1 like

Ik vind Marktplaats al link om te kopen, laat staan de Belgische Marktplaats :sweat_smile::sweat_smile:

Als ie nou bij een grijze forumdealer lag…

2 likes

Heb jij een bestelling lopen @Petteflet?

Nee ik heb letterlijk helemaal niks lopen momenteel. Ook wel relaxt ergens hoor. :v:

Toch als ik weer kijk naar die knaller van de Seamaster zou ik er nog wel een serieuze duiker bij willen… dan vind ik de BB58 (deze keer in zwart) opnieuw wel een goede kanshebber. Alleen zou ik het tof vinden die met de nieuwe clasp te hebben.

Edit: De PRO zou het voor mij sowieso niet worden… teveel complicaties die ik niet interessant vindt. Temeer dat ik de no-date BB58 wel aantrekkelijk vind.

Even geïnformeerd en de verkoper wil gewoon de listprijs.

3 likes

Nu vertrouw ik het nog minder! :joy::joy:

2 likes