Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Idem :+1:

1 like

Leuk artikel

6 likes

Next step Tudor Submariner? Als ze toch al bezig zijn mijn het imago Poor man’s Rolex dan maar meteen goed doen.

3 likes

Zal denk ik eerste lange tijd na lancering (mocht het gebeuren) wel zo’n cultding worden dat de verkrijgbaarheid om te huilen is.

Ik ben overtuigd :wink:
5 likes

1 like

Vergeet je de copyright vermelding niet ? Anders krijgt HF weer boze brieven.

Welke met de stalen band?

Die komt er niet. Althans, geen Submariner op de dial, aangezien Rolex hier de rechten van heeft.

:partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

MilSub :shushing_face:

1 like

Cool hoop dat ik er ook snel eentje heb​:four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Als hij je niet aanstaat mag je best ff bellen :upside_down_face:
Maar lekker hoor :muscle:t2:

4 likes

Of ze willen bij Tudor ook niet herleid worden tot één platgemolken horlogemodel. :sweat_smile:

In die kuil zijn ze met de Black Bay al twee benen in gestapt. :v: :sweat_smile:

Tudor, the Black Bay company.

De verhouding L x H klopt niet bij de Pro waardoor hij nog hoger lijkt dan de mm`s aangeven. Ook omdat de hoge zijwand dit beeld versterkt. De Pelagos en BB58 zijn beter in verhouding vind ik.
En ronde uurmarkeringen passen niet zo goed bij die snowflake wijzer, vierkant was mooier geweest. Dan waren ze ook dichter bij het eigen/oude ontwerp gebleven en had het wellicht een meer eigen gezicht gehad.

Mooi filmpje (Italiaans) in 4K
Klik

Van harte! Ben benieuwd, als de FXD er nog ligt neem ik die wel :slight_smile:

Ben erg benieuwd hoe hij in real life is!

Kom maar door met die NA en revieuw! :ok_hand:t2::joy: