Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Best geslaagd. Rijst de vraag: hoe dik is de kast?

3 likes

Solly
 :pensive::raised_hands:

1 like

Geefd niet hoor.

2 likes

De kroon vind ik ook erg gaaf uitgevoerd. Net wat platter dan die van de BB58.

2 likes
5 likes

En het valt me nu ineens op dat ie ook geen “metaal” om de indexen en wijzers heeft
 dat maakt het ook wel echt clean, tool en af.

3 likes

Ik vind 'm ook enorm geslaagd. Met de steeds rijzende populariteit van de explorer II zullen ze elkaar kunnen “piggybacken” qua populariteit denk ik. Eender hoe een erg geslaagde release.

1 like

Waarom toch die bolletjes op de band :expressionless:
Buiten dat, heel gaaf ding.

2 likes

:kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

7 likes

Is dit de nieuwe Tudor X Steinthart release?

19 likes

Mooi ding! Benieuwd naar de dikte gezien er nu een GMT uurwerk in moet. Zal geen probleem zijn denk ik, mijn 41mm GMT draagt ook prima. Mooi ook die nieuwe sluiting!

nou vandaag wordt er duildeijk niet veel gedaan op werk

1 like

Ik ben wel enthousiast over dit model! Enige puntje van kritiek is de rivet bracelet, nooit mooi gevonden op moderne horloges

3 likes

Helemaal mee eens. Ook hier helemaal happy met de 41mm GMT. Ik zoek naar info over die nieuwe sluiting, maar kan niks vinden.
Mijn staal & sluiting zit perfect, maar ben altijd nieuwsgierig naar een ‘betere’ sluiting :slight_smile:

Ja, ook benieuwd hier
 Zou cool zijn moesten ze de clasp van de BB58 bronze hier in toegepast hebben. In dat geval enkel nog die rivets van de band en dan ben ik klant
 Misschien kan ik ze er zelf wel af slijpen :slight_smile:

On topic

Wat een gaaf ding. Wel weer die fake-rivet band maar verder een hele gave release

3 likes

“koekoek prakt nog eens zijn aardappelen en besluit alles waar geen Seiko op staat te verzuipen in zijn jus”

12 likes

Korte update:

T-fit clasp, dat is toch wel echt fijn!

6 likes

Ik vind hem enorm vet, goede maat, gmt, en een stalen bezelđŸ€Œ Nu nog even sparen.

2 likes

Ben benieuwd wanneer ze met een witte wijzerplaat komen :wink:

1 like