Vind het wel echt een prachtig horloge. Vraag mij alleen wel af of ie niet net iets te klein is?
Haast perfectie:
- 39mm
- 1655-look
- gewoon goed geslaagd
1 mega minpunt:
- 14,6mm dik.
Hij is lekker hoor en 39mm is perfect!
Ik krijg er niet echt een wow gevoel bij. Ik denk dat het komt omdat hij een beetje oogt alsof ze gewoon de bezel van een duiker hebben gesloopt. Een blauw/rode bezel had mij meer gedaan denk ik.
Ook 3x snowflake, ik weet het niet.
En dan te bedenken dat ik verwacht had juichend in mijn onderbroek door de straat te rennen als Tudor een GMT in 39mm uit zou brengen…
Oeps, daar gaan we weer!!! Dan zou een no-go kunnen zijn…
Netjes geprijsd ook wel toch?? Ik vind dit de leukste release van het hele zwikkie denk ik.
Ik denk dat dit optisch goed mee gaat vallen. Mogelijk zit dit voor een aanzienlijk deel in het domed crystal.
Dus geen hele dikke case
Zitten er nu platte lumed markers op? In een beetje offwhite? En geen opgelegde zoals bij de BB58 duikers?
Whoa. Neem mijn geld.
Kutten
Het is tenmiste wat nieuws. De rest is vooral een nieuw kleurtje. Naast die prachtige Vacheron en de Patek, die gewoon een Longines rip-off is.
Tijd om bredere polsen te kopen. Dan val het minder op.
Ik denk dat je hem in het echt moet zien. Wie weet dat de dikte dan best meevalt.
Dikte kan in de praktijk meevallen door het gebolde glas. Net even gemeten: mijn Panerai 049 is 15,5 en mijn vintage Enicar Sherpa Jet is 14mm. Die is maar 36mm en de Pam 40. Dus al met al zou die Tudor prima draagbaar moeten zijn. Ik voel hem wel
Mooi ding, jammer genoeg staat de datum, als deze render klopt, mij misschien nipt te ver naar buiten. Het moet niet gekker worden. Maar ik wacht op een youtube review met hands on video, want renders zuigen. Ik vind Tudor cool, ze doen gewoon leuke dingen.
Heel mooi en goed gelukt.
Fakkinn nice baby
Dat moet door de domed saphire zijn. Anders is de verhouding echt niet goed.
Ik ben wel van de retro, dus deze komt hoog binnen op de wishlist! Ben benieuwd hoe hij gaat dragen met zn 14,5mm.
Fraai. Had graag een normale oyster zonder fake rivets gezien, ondanks dat die wel bij het retro stijltje passen.
Zelfde eigenlijk wat betreft de lume in gebroken wit…
Gr, HJR