Oei, deze vind ik niks helaas
Hey ik zie dat die kast 14,6mm dik is. Dat ziet er dan toch niet uit of wel
Boeeeee 14,6mm bleh jammer
Wellicht zit het inderdaad in het bolle glaasje maar euheuh…:
Christopher Ward C63 Sealander GMT, dikte 11,85 mm.
Rolex GMT net iets boven 12 mm. uit m’n hoofd… Daarvan heb ik er slechts 3 gehad en die hoogte is top!
Echter, ik heb ook een CW Trident GMT gehad van 38 mm. en die was / is ook behoorlijk dik. Ik vond het een “tonnetje” op de pols. Bij de 41 mm. Tudor GMT had ik dat gevoel minder. Ligt ook aan de diameter / dikte verhouding denk ik.
Is je peuter even aan het typen?
Boee rotte tomaten en eieren
Ik vind de Black Bay Pro opzich mooi. De sluiting is echt een mooie verbetering en begint steeds meer op de Oyster clasp van Rolex te lijken. Ergens vind ik het wel jammer dat de Black Bay Pro zo erg leunt op het oorspronkelijke design van de Explorer II.
Ik kom er dit jaar goedkoop vanaf wacht de Black Bay Pro is een no go voor mij want heb immers al the real deal.
Poooohh dat is net zo dik bijna als de normale Black Bay. Dat is wel een gemiste kans. Maar waarschijnlijk kregen ze anders het GMT uurwerk er niet in…
Ding is dikker dan een Doxa 300T. Die kan ik wel hebben. De vorige zin is een excuus om goed te praten dat ik die Tudor nodig heb.
Valt mee toch? Een beetje GS automaat is dikker. Dus inderdaad goed excuus.
Hou toch eens op met die onzin man
Ik vind hem meer op de 1655 lijken dan op een 216570/226570.
En dat is wat mij betreft a good thing.
Je snapt toch wel dat ik geen Black Bay Pro ga kopen als ik al een Explorer II hebt? Ligt toch te veel in elkaars verlengde en eigenlijk in essentie is de Black Bay Pro gewoon een ripoff van de originele Explorer II…
Weinig creativiteit van Tudor’s kant deze keer. De nieuwe Tudor Black Bay GMT Rootbeer is ook een budget versie van de GMT Master II Rootbeer. Kortom Tudor valt eigenlijk best wel tegen dit jaar met hun nieuwe releases…
En ja in het geval van dat Tudor een nieuw model uitbrengt totaal gebaseerd op een oud Rolex model, blijft Rolex de real deal. Kan het ook niet helpen dat je lange tenen hebt…
Ik denk dat we juist blij mogen zijn dat Rolex via Tudor modellen uitbrengt die het zelf niet meer kan uitbrengen.
Een herinterpretatie van een 1655 (cool) of een vintage rootbeer (ook cool).
En ze zijn nog beschikbaar en betaalbaar ook!
Schot in de roos wat mij betreft.
Ik zie mezelf wel eens zo’n BB Pro op de kop tikken….
Ik heb net een pre order geplaatst voor de rubber/leer versie Levertijd onbekend, maar ik heb wel geduld in dit geval. Tudor en staal ben ik niet zo’n fan van … Lijkt me echt een horloge die veel bandjes lust …
Welnee joh, gaat hetzelfde als met de Black Bay 58’s de laatste jaren. eerste paar maandjes zeldzaam daarna prima leverbaar in een aantal weken bij de AD.
Ik vind de witte markers wat beter ogen bij een stalen bezel. De zwarte BB58 kan de gilt markers goed hebben maar m’n voorkeur gaat nu toch wel uit naar de Explorer II denk.
Jammer want ik had de Pro prijstechnisch graag boven aan m’n lijstje gezet. Misschien tzt eens om de pols slingeren
Wat is deze gaaf zeg, Tudor is echt goed bezig door oud en nieuw te combineren.
Dikte hoeft geen probleem te zijn, als de kast slank oogt. Ik ben om!
Afgezien van die onderbroek, de vintage vibe doet het niet bij mij, iets wordt vintage, het maken is nah…