Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Gaaf dat je een pre-order kon doen bij je AD. Dat kunnen niet veel mensen denk ik…

Niet zo lastig hoor … is geen Rolex! :upside_down_face:

Mooi; zeker die snowflakes :ok_hand:t3:

Mooi resultaat… Tudor is eigenlijk gewoon de nieuwe “betaalbare” Rolex geworden.

Allemaal leuk en aardig de real deal roepen. Maar helaas niet meer op een normale manier te verkrijgen.

3 likes

Tof. Toch vind ik m denk ik net teveel 1655 hommage

Ook maar een mening :expressionless:

1 like

Ja beide waar het is een fraai horloge maar het is wel duidelijk waar de inspiratie vandaan kwam…
En als je naar het grotere plaatje kijkt dan zijn de nieuwe releases van Tudor toch wel erg veel Rolex design met een Tudor sausje.

En misschien is dat juist exact wat rolex wil met tudor. Tudor heeft altijd in het verleden op rolex geleund en juist daarmee wil tudor zich in een zekere zin onderscheiden want enerzijds kunnen ze terug grijpen op het verleden anderzijds kunnen ze zo bepaalde ontoereikende modellen weer beschikbaar maken zonder de naam rolex te gebruiken.

need I say more?

14 likes

maar wel een spannender sausje dan wat rolex elke keer voorschotelt. die zijn beetje laf

6 likes

Dat was toch altijd al zo geweest…

Ja maar Tudor kan dat ook als een USP gebruiken. Dat was vroeger al zo en nu Rolex buiten het bereik van het grote publiek raakt.

Overigens ben ik niet echt een Tudor fan. Maar ik zie het merk wel ontwikkelen tot een volwaardig Rolex alternatief. Rolexen waren leuk om te kopen toen ze tussen de 4 en 7k kosten. Nu is Tudor het merk in die prijsrange.

3 likes

In mijn ogen toch wel een van de gaafste modellen van Tudor… Verkoop hem maar niet :stuck_out_tongue:

En dat vind ik juist tof!

Gewoon een leuke draagbare toolwatch.
Ga dit weekend even informeren in Amsterdam, zal wel weer het bekende riedeltje worden. Slecht leverbaar blablablabla

Even over de real deal ervaring. Natuurlijk allemaal fantastisch om Exp. 2 te bezitten. Maar voor mijzelf, ik vind het ondertussen helemaal niks om met zo’n waardevol horloge om de pols te lopen. Bang om hem te beschadigen, het verkeerde publiek tegen te komen etc. De aardigheid is er wel een beetje vanaf eerlijk gezegd.

2 likes

Topper Sven!

1 like

Staal lijkt in ieder geval wel een must. Maar dat vind ik altijd al bij de Black Bay kasten.

5 likes

Saai

:thinking: zo lijkt het me te vallen

Gewoon AD gebeld? Leuk vooruitzicht