Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Gemailed en toen aanbetaling gedaan.

1 like

Mooi. Wel hommage. Maat perfect. Dooddoener voor mij is de fautina.

Ik hou t bij mn 16570.

1 like

Leuk model maar mist de wauw-factor voor mij. Wel een nette prijs.

5 likes

Nu kan dit juist weer wel! Dank Tudor! Iedereen denkt nu dat ik een “gewoon” klokje om heb!

42 likes

Yep
alhoewel je de real deal hebt zal 99% denken dat het gewoon een Tudor is.

Gewoon verkopen dat ding en je koopt een Tudor met centjes in je zak :slight_smile: :+1:

4 likes

Sorry om je bubbel te klappen, maar 99.997% van de bevolking heeft geen enkel idee wat je aanhebt, of 't nu the real deal is of niet.

Die 0.003% die 't wel ziet zal ook wel zien dat je geen snowflakes hebt en nog steeds de juiste verbazing hebben (grailtje daar trouwens) :slightly_smiling_face:.

7 likes

Ik vind hem geslaagd. Als ze hier nou eens crownguards op zouden hebben geplaatst, had het ding wat mij betreft af geweest :+1:

Mee eens! Had de finishing touch geweest. :ok_hand:

Trouwens wel grappig dat het GMT uurwerk van de GMT-41 gewoon in een BB58 kast past. Blijkbaar allebei het Manufacture Calibre MT5652.

Dus niks staat een BB58 GMT nog in de weg
 2023.

1 like

Haha iedereen zal het denken en ik vind de TUDOR echt heel mooi! Super geslaagd maar ben 5 jaar aan het zoeken geweest naar mail grail en verkoop hem nooit. Maar wel lekker dat hij nu minder opvalt! :+1:t3:

3 likes

Ik geef je ook groot gelijk hoor :slight_smile: :+1:

1 like

Thanks en gelukkig niet, al dat gezeur over een Rolex! Ben blij dat 99,9% geen idee heeft.

Gaaf, toch makkelijk als je legaal Rolex dingen mag knippen en plakken :ok_hand:
En dat is niet direct iets slechts.

1 like

Dit IS de BB58 GMT

1 like

Ik bedoel meer zoiets met een draaibare Pepsi bezel.

1 like

Dikte van Pelagos met diameter van 58? Hmm vraag me af hoe dat in de praktijk draagt

Ja dat kan natuurlijk ook nog.

Doe mij deze maar! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

zou het
 ik sta vanavond bij de Tudor AD met een stoeltje.

1 like

God, ik dacht even dat dit de Tudor was. Welk model is dit ?

1 like

Wat is er met de dial gebeurd? Lijkt er toch echt op te zitten of is dit weerspiegeling?