Ik lees net dat de 41mm niet in de klassieke config zwart met witte subdials komt? Schrap m’n statement 🥲🥲🥲
Net gebeld met mijn AD… Gelijk de vraag: “bel je voor de nieuwe Rolexen?” Hij had er namelijk al 12 gesproken en het was toen 10:12. Uiteindelijk een leuk gesprek gehad en een beetje gepraat over de nieuwe Rolexen. Belde eigenlijk om een afspraak te maken voor mijn NA.
Ja die is echt heel gaaf!
Erg mooie release ja. Nu maar hopen dat ze ook een wit-gouden/platina/stalen variant maken over een jaar of 2.
De nieuwe Tudor Black Bay GMT Rootbeer is ook wel fraai trouwens!
Mooie warmte in de dial
Sluiting is dan wel weer zum kosten. Had dat dan ook in two tone gedaan…
IWC x Swatch!! edit: ik ben al de 4e die een IWC swatch associatie maakt
Maar het is geen 18kr goud denk ik? Tudor doet tegenwoordig alleen nog gold-capped toch? Dat vind ik wel minder hoor. Ik zou altijd bang zijn dat ik het goud eraf poets.
Ja zal geen solid gold zijn voor die 5k. Dat kan haast niet.
Tsja, het kon bij de Tudor Prince DD wel. Voor 2,5k.
De bezel of ook de links?
Poooohhh die is wel nice
Jazeker, beide. De bezel is gewoon volledig 18kt goud. Net als ze kroon en center links. Echter zijn die laatste wel hol, wat wel wat materiaal scheelt.
Skeere uitvoering is er ook…
Afwerking wijzerplaatje doet mij niet enthousiast worden. Precies wat je kan kiezen in China wanneer je een HFLE wil samenstellen. Om nog maar over die uitsparingen met LOCAL en HOME op te zwijgen. Ik wist niet dat het biokeramiek van Swatch ook bij PP geleverd werd.
Wijzerplaatje ziet er gigantisch goedkoop uit imho.
Capped poets je er echt niet zomaar af. Daarvoor moet Dik hem flink wat keren over de bandschuurmachine trekken.
Ik ben vooral benieuwd naar de real life foto’s hiervan.
Is inderdaad precies de textuur van al die hippe microbrands
En waarom voor local die aanduiding? Je ziet toch zelf ook wel of het lokaal dag of nacht is…