Oh, ik zou niet weten wie het is / was maar ik snap zulke reacties slecht.
Al met al vind ik het op het oog een erg fraai horloge en ben benieuwd hoe hij in het echt is.
Oh, ik zou niet weten wie het is / was maar ik snap zulke reacties slecht.
Al met al vind ik het op het oog een erg fraai horloge en ben benieuwd hoe hij in het echt is.
Ben ik ook benieuwd naar. Ben een beetje bang voor de dikte maar wat ik zo lees hier schijnt dat mee te vallen, maar ik vind die zijkant vrij fors, loopt ook niet naar binnen of iets en dan ook nog op een nato, maar zoiets moet ik in het echt zien.
Kende je RLC niet?
Ah, is hij eruit geflikkerd of zelf opgestapt?
Vriendelijk verzocht de uitgang te zoeken hoorde ik. Ach, wat maakt het uit.
De Pro is wat mij betreft een zeer geslaagd horloge. En als er één merk is wat Rolex design mag gebruiken voor zijn doorontwikkeling, dan is het Tudor wel!
Hij is er na de zoveelste waarschuwing uitgegooid.
Ik was ook bang voor de dikte. Gisteren om de pols en meteen gekocht (op staal). Te mooi om te laten liggen.
Je moet hem echt zelf om hebben om goed te kunnen oordelen.
De extra dikte tov de BB58 zit voor een deel in het achterdeksel en dat valt weg in de huid. Ik denk dat hij op een nato wat dikker zal ogen, maar ook dat moet je weer zien als je hem om hebt.
Ik laat hem lekker op staal, ook in de zomer. Door de glide lock is hij goed verstelbaar als het warmer wordt, werkt echt perfect.
Nice! Heb je wat foto’s? En bij welke AD lag hij?
Maak ik later vandaag als ik niet meer in mijn pyjama zit😊. De grote vriendelijke ad in het zuiden van het land. Ik werd op verzoek gebeld toen hij binnen was, ik heb daar al een Tudor geschiedenis.
Goed om te horen dat er al verschillende personen de dikte geen issue vinden. Ik vind hem erg fraai en zou hem graag toevoegen.
Ik ook, alleen nu even de munten bij elkaar scoren
Altijd een dingetje idd Hier liggen de muntjes al klaar maar moet de AD nog meewerken
Gewoon n vet ding. Niet te dik, maar op een Nato komt ie niet idd. Het is ook geen dun horloge, het is gewoon de juiste maat.
Dikte lijkt prima! Spaarpotje is gevuld zou deze ook wel erg graag willen hebben.
Heb je ook een BB58 (gehad) en zo ja hoe vind je de Pro dragen ten opzichte van de 58?
Vaker gepast, maar nooit mijn horloge geweest. Ik heb wel een BB eta. Hij is uiteraard wel net effe dikker dan de 58.
Whoooow, prachtig Erik . Wat een beauty
Mooi man.,hoop dat het niet te lang duurt voor je .